NiceGuy Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 Starter en søndag morgen med følgende spørsmål: Hva er best å bruke, metmeeting eller ICQ? Saken er den at jeg har en bror i USA, og det blir dyrt å ringe til han, men netmeeting er jo greit på datalinje. Men han gjør meg oppmerksom på noe ICQ sak, som jeg ikke har på min maskin.. Er dette FREEWARE, eller noe jeg må kjøpe LOVLIG, etc. Det er flere ting jeg lurer på når det gjelder ICQ... Er det noen her med erfaringer? Tips om hvor download er mulig? Litt exrtra info som dere har?? Lenke til kommentar
Tøyte Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 Var litt på noen sider i dag og kom over dette programet har ikkke testet det men det skal visst hvære bra. Du kan få ICQ og MSN og mange andre chatte progs konsentret i et prog http://www.trillian.cc/ Lenke til kommentar
NiceGuy Skrevet 3. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2002 Var innom der, og så etter prog. Lastet såklart ned en ex. Men hvordan går man frem om man vil ha videokonferanse:?: Hvilket prog er best, ICQ eller NetMeeting:?: Lenke til kommentar
BBC Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 Tror ikke ICQ har videokonferanse. Da er NetMeeting det enkleste. Lenke til kommentar
NiceGuy Skrevet 3. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2002 Er det noen som har prøvd begge programmene? Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 Kjører nå Trillian, og kan anbefale det på det sterkeste. Du får i tillegg også en IRC-klient (grei nok, hvis du ikke trenger støtte for (war)scripts, da må du ha mIRC). Du har også støtte for AIM (litt fram og tilbake for øyeblikket pga idiotene i AOL) samt Yahoo Messenger. Bare synd at jeg har mistet passordet mitt for ICQ... Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 Bruker Trillian selv, utmerket program som logger meg på både ICQ og MSN (det er der jeg er registrert). Eneste nedtur er du ikke kan snakken via mikrofon og/eller ha videokonferanse med denne. Rent chatte program altså. Jeg har ikke brukt programmet lenge, men har foreløpig ikke greid å finne noen av disse funksjonene. Telcontar Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 Har brukt ICQ siden 1996...kan ikke leve uten. Men du kan ikke sammenligne ICQ og Netmeeting. De gjør to forskjellige ting. ICQ er et "buddy" system. En list over dine venner som du til enehver tid kan se om er online eller ikke. Sende beskjeder, filer, URLer..osv. Jeg bruker ICQ hverdag for å holde meg i kontakt med mine venner over hele verden. ICQ er helt og holdent gratis http://www.icq.com Netmeeting er et videokonferanse system som funker utmerket med et webcam og en mikrofon. Du kan via ICQ aktivisere Netmeeting. Men det best til det er Microsoft sin ICQ konkurent MSN Messenger. For å holde det simpelt, ville jeg nok anbefalle deg en Hotmail adresse, og så bruke MSN Messenger for å chatte å holde kontakt, og så innimellom bruke Netmeeting for videokonferanser...have fun!! AKIRA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå