VRK18 Skrevet 7. mai 2018 Del Skrevet 7. mai 2018 (endret) Otere er amazing animals. Men dette er galskap. Ola Dunk nikker og smiler og trenker at dette er vel som det skal være. https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/bKb5Gq/oter-sex-stopper-byggeplaner Endret 10. mai 2018 av VRK18 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 8. mai 2018 Del Skrevet 8. mai 2018 Hvorfor valgte du å bitche om at de tar hensyn til naturen når det finnes så sinnssykt mange eksempler hvor halve oslo ser ut som en jævla byggeplass i 5 +++ år bare fordi de skal skifte noen ledninger eller noe sånt. Det er som om de stopper opp arbeidet og får det i gang igjen som de vil, også er selvsagt formålet å se hvor lenge du kan fucke opp hverdagen for flere titusener av pendlere. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+2534 Skrevet 8. mai 2018 Del Skrevet 8. mai 2018 Hva kan man si: go mr. Oter? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 8. mai 2018 Del Skrevet 8. mai 2018 Noen er misunnelig på oteren.. hehe. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 8. mai 2018 Del Skrevet 8. mai 2018 Ola Dunk synes heldigvis det fortsatt det er mer verdt å bevare fredete dyr enn å lage en båtopptrekksplass. 9 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. mai 2018 Del Skrevet 8. mai 2018 Det er da ikke noe unikt norsk med dette. 3 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 8. mai 2018 Del Skrevet 8. mai 2018 Jeg nikker og smiler og tenker at dette er nøyaktig slik det skal være ja Dyr og dyreliv, spesiellt utrydningstruet må telle mer enn en båtopptrekkingsplass. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. mai 2018 Del Skrevet 8. mai 2018 Oter ble blant annet utryddet i Sveits på 80 eller 90-tallet (se eg. https://en.wikipedia.org/wiki/Eurasian_otter , dog nå ser det ut som om den kommer langsomt tilbake ). Dette er ting som faktisk er ganske skjørt for menneskelig innblanding. Lenke til kommentar
Børt-Erik Skrevet 9. mai 2018 Del Skrevet 9. mai 2018 Ola Dunk nikker og smiler og trenker at dette er vel som det skal være. https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/bKb5Gq/oter-sex-stopper-byggeplaner Din fett-oter 1 Lenke til kommentar
Atib Azzad Skrevet 9. mai 2018 Del Skrevet 9. mai 2018 Ola Dunk nikker og smiler og trenker at dette er vel som det skal være. https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/bKb5Gq/oter-sex-stopper-byggeplaner Hva er det du finner så tåpelig ved dette? 1 Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 10. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2018 Hva er tåpelig med å gi otere eiendomsrett? Jeez, trodde faktisk ikke MDG hadde fått så stor innflytelse. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 10. mai 2018 Del Skrevet 10. mai 2018 Hva er tåpelig med å gi otere eiendomsrett? Jeez, trodde faktisk ikke MDG hadde fått så stor innflytelse. Folk er bare uenige med deg, det har ingenting med MDG å gjøre.. Hva er så galt med at otere skal få være i fred på områdene de holder til på? Mennesker er ikke alene på jorden, ikke enda ihvertfall.. 2 Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 10. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2018 (endret) Otere er søte og fine, men vi må sette mennesker først. Vi må være den eneste arten på kloden som setter andre arter foran oss selv. Endret 10. mai 2018 av VRK18 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 10. mai 2018 Del Skrevet 10. mai 2018 Otere er søte og fine, men vi må sette mennesker først. Vi må være den eneste arten på kloden som setter andre arter foran oss selv. Hvorfor det? 1 Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 10. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2018 Hvilke andre arter er det du ser rundt deg som setter andre arter først? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. mai 2018 Del Skrevet 10. mai 2018 Hadde det vært "drep eller bli drept" så hadde jeg selvsagt drept den oteren. Men her er det "drep eller ikke bygge båtopptrekkplass". Så da velger jeg det siste. 3 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 10. mai 2018 Del Skrevet 10. mai 2018 Hvilke andre arter er det du ser rundt deg som setter andre arter først? Først på hvilken måte? Ville du utryddet otere fra jorden for å få en brygge? Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 10. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2018 (endret) Hvilke andre arter er det du ser rundt deg som setter andre arter først? Først på hvilken måte? Ville du utryddet otere fra jorden for å få en brygge? Utrydde? De kan vel være andre steder, til og med i en zoo om det skulle bli så få av dem. Hvor mye glede gir oteren meg i løpet av livet på jorden? Veldig, veldig lite. Søte og fine dyr, men jeg kunne klart meg veldig fint uten. En brygge kan derimot gi meg masse glede. Joda, jeg overlever uten den også, men jeg har mye mer bruk for den enn for oteren. Oteren tenker jeg svært sjelden på. For en oterentusiast vil det så klart være motsatt, men det finnes som sagt mange stedet hvor oteren kan leve. Man kan til og med adoptere en oter hvis det er så viktig. Endret 10. mai 2018 av VRK18 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå