Gå til innhold

Endre feiringen av 17. mai


  

28 stemmer

  1. 1. Hva syns du om musikken på 17.mai?

  2. 2. Bør 17. mai være "barnas dag"?

  3. 3. Bør det lages karneval og festlige innslag i 17.mai-toget istedenfor dagens trauste folkevandring?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har vært hjemme de siste fem 17. Mai. fordi landet har behandlet meg som dritt, jeg vil ikke feire det.

 

Men skal kanskje feire i år da for å virke "normal".

Dine forslag skulle vært satt til livs for da hadde det faktisk vært morsomt.

 

Hater når landmasser behandler en dårlig  :glare: Har hendt meg noen ganger også..

Som en trøst (egentlig ikke) så vil jeg tro at landemasser andre steder i verden ikke ville behandlet deg særlig mye bedre.

 

Jeg har ikke feiret 17. Mai med bunad/dress med flagg ved toget på en 15 års tid sjøl, har blitt en tradisjon å samle kompis gjengen så dra til en badeplass eller bare være hjemme hos noen. Grilling og bading med noen kalde øl om været, og ikke minst temperaturen tilsier det.

Om det regner bruker det bli en inne dag hvor vi finner frem noen gamle RPG brettspill, typisk HeroQuest eller D&D, eller bare fyre opp konsollen og bare ha det godt.

 

Tenker at den "normale og tradisjonelle" 17. mai feiringen er for "normale og tradisjonelle" barnefamilier.

Gjør det beste ut av situasjonen, en ekstra fridag hvor nesten hele landet er samlet rundt skole toget åpner muligheter andre plasser ;) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg er lei av at 17 mai skal være barnas dag! Det bør være de gretne unge voksne mellom 25 og 30 år sin dag. Det bør være strppere, kvinnelige, som danser i toget. Og barna bør holde seg hjemme. Musikken er gørr. Gi meg heller sexual healing av marvin homosexual.

Lenke til kommentar

Jeg er lei av at 17 mai skal være barnas dag! Det bør være de gretne unge voksne mellom 25 og 30 år sin dag. Det bør være strppere, kvinnelige, som danser i toget. Og barna bør holde seg hjemme. Musikken er gørr. Gi meg heller sexual healing av marvin homosexual.

 

Hvorfor ikke gjøre et kompromiss?

Du leier inn strippere og hører på sexual healing, barna spiser is, spiller i korps og går i tog.

Lenke til kommentar

 

Jeg er lei av at 17 mai skal være barnas dag! Det bør være de gretne unge voksne mellom 25 og 30 år sin dag. Det bør være strppere, kvinnelige, som danser i toget. Og barna bør holde seg hjemme. Musikken er gørr. Gi meg heller sexual healing av marvin homosexual.

Hvorfor ikke gjøre et kompromiss?

Du leier inn strippere og hører på sexual healing, barna spiser is, spiller i korps og går i tog.

Barnelatter brenner ørene mine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...