Gå til innhold

Vil Norge fortsatt være Norge uten nordmenn?

18 stemmer

1. 1. Bør vi integrere innvandrerne før vi tar imot flere?

• Ja
      9
    • Nei
      9
  2. 2. Bør det være krav om at man jobber for å få oppholdstillatelse i Norge?

• Ja
      9
    • Nei
      9
  3. 3. Vil Norge fortsatt være Norge uten nordmenn?

• Ja
      3
    • Nei
      13

Anbefalte innlegg

Hvilket land føler du mest tilhørighet til? 

Hva skjer om man ikke føler noen tilhørlighet til noe land?

Da er du vel som mange andre i trassalderen på overtid.

LOL. Har tenkt samme tanke. Mange av disse anarkistene virker som forvokste trassunger. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mener du at det ikke er noe negativt der, eller må du bare late som når du er der?

Du kan definitivt prate om negative ting. F.eks. jeg kritisert offentlige sykehus, 1 barnspolitikken når de hadde den og hvordan de reagerte til demonstrasjonene i Hong Kong. Som oftest er folk enig med meg. 

Årsaken til at mange tror man ikke kan kritisere, er fordi det de tror er konstruktiv kritikk, blir oppfattet som kritikk av kinesere.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Om nordmenn hadde utvandret i store flokker til Afrika, hadde vi hatt samme statistikker som afrikanere i Norge eller afrikanere i Afrika? Jeg tror nordmenn hadde gjort ting annerledes, fordi vi er annerledes. Enkelte ting går ikke på utseende, kultur eller språk, det går på det naturlige, hvordan vi er født og oppreist. I den forstand vil jeg påstå at det er et problem at nordmenn erstattes med andre folkeslag. En etnostat eller et etnosentrisk samfunn har vanligvis mindre friksjon mellom folkegrupper fordi man ikke kan sette folkeslag opp mot hverandre. Man ser at ting blir verre og verre jo flere ikke-Europeiske mennesker som tar seg inn i kontinentet vårt. Jeg liker måten Island gjør det på, der de tar inn minst mulig innvandrere og flyktninger for å ivareta sitt eget folk og den tilhørigheten islendingene har til landet sitt.

Endret av FrihetensRegn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...