nadezico Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Jeg så mod'en til karamba og det var fine saker azz! Men så lurte jeg på hvor jeg kan få sølvfargede blowholes hen, siden mitt kabinett er kombinasjon mellom svart og sølv. Takker for alle svar! Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 han hadde fått den fra en eller annen lampe? men hvorfor kan du ikke bare sende han en pm da...? Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 Hmm.. tenkte ikke på det hehe. Men tenker på at noen har svar til meg ihvertfall. Vet ikke hvor jeg kan få tak i slike i det hele tatt engang Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 men det hadde jo også vært tøft med koniske bassrefleks rør da. de har det på biltema, bare søk etter konisk Lenke til kommentar
kverna Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 akkurat sånne skal jeg kjøpe på torsovd.. koster bare 20 kr der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå