bje123 Skrevet 7. mai 2018 Del Skrevet 7. mai 2018 Skal selge min gamle Berlingo, men har et problem med CD-spilleren. Der sitter det nemlig fast en CD som jeg gjerne vil ha ut. Til å begynne med kom den 3-4 millimeter ut, før spilleren dro den inn igjen, og jeg prøvde å gripe tak i den, men det gikk ikke. Nå kommer den ikke ut i det hele tatt. Noen tips til hva jeg kan prøve? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 7. mai 2018 Del Skrevet 7. mai 2018 Du må nok åpne cdspilleren for å ta ut platen. Kaskje en strikk er ødlagt eller noe slikt? Lenke til kommentar
bje123 Skrevet 7. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2018 Ok, så du sier basically at jeg må ta spilleren ut av bilen og ødelegge den? :-) Lenke til kommentar
LabWeiler Skrevet 7. mai 2018 Del Skrevet 7. mai 2018 Bruker / brukte å være ett hull bak på CD spillerne for å presse ut CDer som satt fast; en binders eller noe tilsvarende brukte vi før i tiden. Kanskje det er en tilsvarende på den du har? Alternativt, kan du bruke "force eject"; skru av tenningen, hold inne strømknappen og eject knappen på cd spilleren i 10-15 sekunder og hvis CD spilleren har force eject, skal plata komme ut. Hvis spilleren ikke virker uten strøm så forsøk med tenninga i ACC posisjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå