iq mons Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 når eg går inn på det programme på mobilen skjem det opp regestration code. kas code er det dei meina?? plizzz svar.... Lenke til kommentar
scoom Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Den koden du får etter å ha skaffa og kjøpt deg det programmet lovlig Enkelt og greitt Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 ...Unnlater min setning til Eulogy... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Og da sier jeg. There is no hope for you gutten min! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Og da sier jeg. There is no hope for you gutten min! Endelig! Der kom den Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 (endret) Den kom litt seint. Men men. Det viktige er at den kom! Endret 14. desember 2003 av Eulogy Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Den kom litt seint. Men men. Det viktige er at den kom! Ja, du var ikke helt patent denne gangen! Vanligvis er du litt raskere, men bedre sent enn aldri, eller hva? Tipper 10% advarsel for spamming er i anmarsj... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå