magnuslundstein Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Jeg har tenkt å anskaffe meg et nytt aluminiumskabinett, og jeg har sirklet meg inn på Lian-Li's PC6077, men lurer også litt på LePonts SF-201B. LePonts sitt kabinett er jo egentlig noe dyrere, men etter at Microplex satte ned prisene er det faktisk et par hundre kroner billigere en pc6077. Er litt bekymret med tanke på alle viftene som følger med LePont sitt kabinett. 6 vifter må da lage en del støy? Vet at man bare kan fjerne dem eller installere en rheobus, men det resulterer i mer arbeid\større kostnad. Noen vennligsinnede sjeler som kan gi meg noen råd? På forhånd takk Lenke til kommentar
e_rik Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Kjøp lian-li konge kabinetter! stilren og pen Lenke til kommentar
NoName[nor] Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Har selv PC-6077. Der følger det med 3 vifter. Jeg har ikke alle i drift pga. støyen fra dem.. Så du bør nok vurdere en rheobus uansett. Men kabinettet er TOPP!! Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 heller Lian Li enn Lepont spør du meg. Lepont er jo et jåle kabinett da.. Mens på Lian Li kan du jo eksperimentere litt selv....... Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Hei! Lepont er et utrolig pent kabinett spør'u meg! Jeg er strålende fornøyd med mitt eksemplar! Viftene - De er ikke sånn veldig bråkete, men man hører dem jo. Test på ok.no - 5 av 6 Kvalitet - på linje med lianli Go get! Lenke til kommentar
soundwall Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 har sett dem begge på kloss hold, og for å være helt ærlig er det ikke store forskjellen innvendig på de to kabinettene. tips: digitalimpuls i oslo (rett bortafor datakjeden) har to lepont på salg til 995,-! -s Lenke til kommentar
Hovland Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Har selv PC-6077. Der følger det med 3 vifter. Jeg har ikke alle i drift pga. støyen fra dem ??? jeg har lian li pc75 med 4 medfølgende vifter og de bråker ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar
NoName[nor] Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Har selv PC-6077. Der følger det med 3 vifter. Jeg har ikke alle i drift pga. støyen fra dem ??? jeg har lian li pc75 med 4 medfølgende vifter og de bråker ikke i det hele tatt. Vel dette med viftestøy er vel en smaks sak. Må legge til at cpu og sjermkort viftene bråker mye mere enn de viftene som fulgte med kabinettet... Lenke til kommentar
magnuslundstein Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 Takk for tipsene. Du vet ikke tilfeldigvis hvilke Le-Pont modeller som er til salgs for 995.- Soundwall? Lenke til kommentar
soundwall Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 kan stikke bortom i morgen om du vil. jobber ikke langt unna. Lenke til kommentar
magnuslundstein Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 Det hadde vært supert! Tusen takk Soundwall! Lenke til kommentar
soundwall Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 sorry for treig feedback! det er dette kabinettet digtalimpuls hadde på salg: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SF201T33 nå er det bare ett igjen. de hadde flere modeller, men det er bare dette som er igjen nå- s Lenke til kommentar
tobiass1 Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Jeg ville valgt Lepnt Lenke til kommentar
magnuslundstein Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 Har allerede kjøpt Lian-Li kabinettet. Takk for hjelpen alle sammen! Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Har allerede kjøpt Lian-Li kabinettet. Takk for hjelpen alle sammen! Godt valg Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Har allerede kjøpt Lian-Li kabinettet. Takk for hjelpen alle sammen! Godt valg Jepp, godt valg. Du er fornøyd eller? Lenke til kommentar
Clone baby Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 LIAN LI POWER! Lenke til kommentar
magnuslundstein Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 Jepp, kjempefornøyd. Har satt i en ekstra vifte bak i kabinettet, og koblet til rheobussen, kjører alle viftene relativt lavt, så de støyer omtrent ingenting. Kab tempen min holder seg da på ca 25, og cpu på 30-31 (idle)! Var herlig å jobbe med også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå