Dano Skrevet 6. mai 2018 Del Skrevet 6. mai 2018 Har noen andre fått sms fra finans2AS: Det står at jeg må betale 800 kr til en viss konto med KIDnr og betalingsfrist. Det står også saksnummer med krav fra Bank2 ASA. Jeg har ikke vært i kontakt med noe lignende før. Jeg har heller ikke kjøpt noe som får finans2 til å kontakte meg. Har noen andre fått noe lignende? Har tenkt å kontakte finans2as og spørre de om dette. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. mai 2018 Del Skrevet 7. mai 2018 Jeg ville jo startet med å ringe en av dem for å få klarhet i hva det dreier seg om. Om de ikke vet er det nok svindel. Lenke til kommentar
InfectedExo Skrevet 7. mai 2018 Del Skrevet 7. mai 2018 Høres ut som et mulig inkassokrav eller lignende. Hadde tatt kontakt med avsender av brevet, for å få klarhet i hva det gjelder. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 7. mai 2018 Del Skrevet 7. mai 2018 Ja, du må nok ringe finans2 for å spørre hva det dreier seg om. Lenke til kommentar
Dano Skrevet 7. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2018 Kontaktet nettop finans2. De sa at noen med mitt nummer har betalt 800,-. Det vil si at personen har hatt mitt nummer før, og kvittet seg med det. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 7. mai 2018 Del Skrevet 7. mai 2018 Ok, og da frafalt de kravet? Lenke til kommentar
Dano Skrevet 7. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2018 Ok, og da frafalt de kravet? Ja, det gjorde de, men jeg kommer fortsatt til å få sånne meldinger i en kort periode. Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 17. mai 2018 Del Skrevet 17. mai 2018 "Hei, vi har fått det vi krevde så nå krever vi mer" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå