Gå til innhold

Korrupt data ved start av God Of War

Anbefalte innlegg

Hei,

Kjøpte God Of War idag, lastet det ned fra Store. Når jeg åpner det starter spillet, etter 10 sekunder blir skjermen blå med en feilmelding om at det er korrupt data og jeg må laste ned spillet fra biblioteket igjen. Dette har jeg gjort, men fremdeles får jeg samme meldingen.

Har gått i safe mode, reinstallert oppdateringen, rebuild database og nå tar jeg backup av maskinen for også ta en reinstallering av maskinen. 

Er altså ikke noe problem å starte andre spill, noen som har opplevd dette før? 
Maskinen er ikke brukt på mange måneder. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

Kjøpte God Of War idag, lastet det ned fra Store. Når jeg åpner det starter spillet, etter 10 sekunder blir skjermen blå med en feilmelding om at det er korrupt data og jeg må laste ned spillet fra biblioteket igjen. Dette har jeg gjort, men fremdeles får jeg samme meldingen.

Har gått i safe mode, reinstallert oppdateringen, rebuild database og nå tar jeg backup av maskinen for også ta en reinstallering av maskinen. 

Er altså ikke noe problem å starte andre spill, noen som har opplevd dette før? 

Maskinen er ikke brukt på mange måneder. 

En tråd på playstation sitt forum indikerer at andre opplever det samme. 

https://community.playstation.com/content/pdc/us/en_US/pdc-communities/support/games-services.topic.html/god_of_war_corrupted-f9lR.html

Lastet du ned via kablet eller tråløs tilgang? Prøv eventuelt å bytt mellom de to hvis mulig. 

Endret av firberblad
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...