anaconda Skrevet 6. mai 2018 Del Skrevet 6. mai 2018 Hei Jeg er veldig plaget med allergi om våren/sommeren. Jeg får ingen hjelp av medisiner. Kan en luftrenser hjelpe? Jeg har en Airfree P100 som jeg har fått låne av noen jeg kjenner. Kan ikke si at jeg merker noe forskjell. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 6. mai 2018 Del Skrevet 6. mai 2018 Ville heller hatt en med HEPA-filter. Som f.eks. https://www.elkjop.no/product/hjem-og-husholdning/klima-og-ventilasjon/EAP300/electrolux-oxygen-luftrenser-eap300 Den i linken din vil jo bare varme opp støv og pollen og så blåse det ut i rommet igjen. Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 6. mai 2018 Del Skrevet 6. mai 2018 Hei Jeg er veldig plaget med allergi om våren/sommeren. Jeg får ingen hjelp av medisiner. Har du prøvd allergivaksinering? Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 7. mai 2018 Del Skrevet 7. mai 2018 Nevner at jeg har luftrenser m/ HEPA-filter, den gjør luften betydelig mye bedre som allergiker. Likevel er en løsning på sikt, å ta kontakt med fastlegen slik at du blir henvendt videre til en hjerte- og lungespesialist for vaksinering. Hvis ikke Zyrtec/Cetirizin hjelper deg, må du be om noe sterkere fra fastlegen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå