Dano Skrevet 6. mai 2018 Del Skrevet 6. mai 2018 Jeg har blitt ring to ganger av +880. Leste på internett at det er botter som ringer deg i 2 sekunder, og dermed avslutter samtalen. Om du svarer, blir du nødt til å betale 35 kr i minuttet. Jeg anbefaler at dere blokker nummeret/nummerene og ikke svarer eller ringer tilbake. Lenke til kommentar
Dano Skrevet 6. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2018 Fått to fra +882 16 i dag Da anbefaler jeg at du blokkérer nummerene. Lenke til kommentar
process Skrevet 6. mai 2018 Del Skrevet 6. mai 2018 Fått to fra +882 16 i dag Da anbefaler jeg at du blokkérer nummerene. Hvorfor det? Lenke til kommentar
G Skrevet 6. mai 2018 Del Skrevet 6. mai 2018 Hvordan kan et norsk teleselskap tillate seg å ta betalt for noe, som ble oppringt på dette grunnlag? Er vel bare å anmelde teleselskapet til forbrukermyndighetene, Nkom eller et eller annet annet tilsyn, dersom teleselskapet ikke gir seg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 6. mai 2018 Del Skrevet 6. mai 2018 +88216 : +882-16 United Arab Emirates Administration thuraya RMSS Network Lenke til kommentar
Dano Skrevet 6. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2018 Fått to fra +882 16 i dag Da anbefaler jeg at du blokkérer nummerene. Hvorfor det? Fordi de kan ringe deg flere ganger og forstyrrer deg. Så jeg anbefaler at du blokkérer nummeret Lenke til kommentar
Dano Skrevet 6. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2018 Fått to fra +882 16 i dag Da anbefaler jeg at du blokkérer nummerene. Hvorfor det? Broren min ble også ringt 2 ganger i dag, så om du blokkérer nummerene blir det mindre sjanse at de kontakter noen av familiemedlemene dine igjen. Lenke til kommentar
Løvehjerte Skrevet 22. juni 2018 Del Skrevet 22. juni 2018 Forstår ikke hvordan det at jeg tar telefonen, når de ringer meg, fører til at jeg må betale? Om jeg ringer dem opp igjen, så er det en annen ting, men syns det er rart. Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 24. juni 2018 Del Skrevet 24. juni 2018 Du betaler ikke for å motta samtaler i Norge. End of story. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå