magnuslundstein Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 (endret) Jeg har tenkt å anskaffe meg et nytt aluminiumskabinett, og jeg har sirklet meg inn på Lian-Li's PC6077, men lurer også litt på LePonts SF-201B. LePonts sitt kabinett er jo egentlig noe dyrere, men etter at Microplex satte ned prisene er det faktisk et par hundre kroner billigere en pc6077. Er litt bekymret med tanke på alle viftene som følger med LePont sitt kabinett. 6 vifter må da lage en del støy? Vet at man bare kan fjerne dem eller installere en rheobus, men det resulterer i mer arbeid\større kostnad. Noen vennligsinnede sjeler som kan gi meg noen råd? På forhånd takk Endret 14. desember 2003 av magnuslundstein Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 er det for menge vifter, kan du jo ta ut noen, så har du noen til overs... Og det koster jo uansett ikke mer enn 300 for en rheobus Lenke til kommentar
magnuslundstein Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 Nei vet. Men 300 kroner er ganske mye for meg nå. Har et temmelig tight budsjett. Men er det noen som har erfarninger med evnt. begge kabinettene? Lenke til kommentar
rlz Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Personlig synes jeg at Lian Li er penere Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 jeg mener lian li er over på alle punkter, spesielt stilmessig. Lenke til kommentar
magnuslundstein Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 Mm, er også enig i at Lian-Li er penere. Tror nok det blir det jeg går for. Takk for hjelpen forresten! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå