oOF Skrevet 6. mai 2018 Del Skrevet 6. mai 2018 Giroud scorer alltid mot Liverpool ffs. Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. mai 2018 Del Skrevet 6. mai 2018 Æsj. Blir vel ren Stoke-fotball av Chelsea nå.. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 6. mai 2018 Del Skrevet 6. mai 2018 Ser ut som de fortsetter å kjøre. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. mai 2018 Del Skrevet 6. mai 2018 De trenger litt bedre målforskjell ift Spurs og Liverpool vett. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 6. mai 2018 Del Skrevet 6. mai 2018 Idiotisk filming av Salah. Fy skam! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. mai 2018 Del Skrevet 6. mai 2018 Ingen skuespiller-spire akkurat Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. mai 2018 Del Skrevet 6. mai 2018 Pinlig av Salah og enda mer pinlig av Klopp. 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 6. mai 2018 Del Skrevet 6. mai 2018 Rudiger kan godt få gult for den, han har gjort såpass mye nå at han fortjener det summa summarum. Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. mai 2018 Del Skrevet 6. mai 2018 Gi nå Rudiger et gult kort! Vært blåst imot han sikkert 6-7 ganger nå. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 6. mai 2018 Del Skrevet 6. mai 2018 At trenarar umiddelbart forsvarer sine spelarar er heilt vanlig. Pipa får nok en anna låt i pausen Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. mai 2018 Del Skrevet 6. mai 2018 Er det én spiller jeg tror kan klare å holde greit styr på Salah en hel kamp så er det Rüdiger. Herlig spiller! Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. mai 2018 Del Skrevet 6. mai 2018 Er det én spiller jeg tror kan klare å holde greit styr på Salah en hel kamp så er det Rüdiger. Herlig spiller! Virker ihvertfall som han er skjermet for kort fra dommeren, lett å stoppe noen om du bare kan lage frispark hver gang uten at det får konsekvens..! Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. mai 2018 Del Skrevet 6. mai 2018 Fyfaen as, Wijnaldum kan jo ikke å sentre ballen! Lenke til kommentar
oOF Skrevet 6. mai 2018 Del Skrevet 6. mai 2018 Litt mehh omgang, som ofte etter europacupkamper for Liverpool. Motstandere trenger fortsatt altfor få sjanser til å score. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. mai 2018 Del Skrevet 6. mai 2018 Wijnaldum har virkelig vært ræl Lenke til kommentar
oOF Skrevet 6. mai 2018 Del Skrevet 6. mai 2018 Har jeg nevnt at midtbanen til Liverpool ikke er god nok? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. mai 2018 Del Skrevet 6. mai 2018 Er det én spiller jeg tror kan klare å holde greit styr på Salah en hel kamp så er det Rüdiger. Herlig spiller! Virker ihvertfall som han er skjermet for kort fra dommeren, lett å stoppe noen om du bare kan lage frispark hver gang uten at det får konsekvens..! Forsåvidt enig i at han lukter på gulkortet, men skal man stoppe disse superspillerne må man spille litt på grensa og bruke fysikken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå