Gå til innhold

Samsung 65" Q9F QLED 4K (ny 2018 modell)

Anbefalte innlegg

Elkjøp har 50 dager fri returrett Komplett.no har 60. Gratis tilbakelevering og alle pengene i retur hvis produktet ikke står til dine forventninger så hva er problemet? Test ut en LG B7 Oled fra Elkjøp koster halvparten av Q9  og en bedre tv hvis den fungerer i din stue med lys.. Går det ikke retuner den da og prøv en Lcd Q9 eller noe annen... Se løsninger ikke problemer er et godt råd.

Fått et ganske bra tilbud på Samsungen (65`) til 32000,- og da er telefonen S9 inkludert og hjemkjøring koster ikke noe så hvis jeg prøver ny tv så blir det nok den først.Innen jeg får kjøpt og prøvd noen annen tv så gjelder ikke tilbudet lengre.

Fare....kanskje liten dog....for innbrenning og at jeg har veldig lys stue der sola skinner rett på alle mine vinduer det meste av dagen gjør at Oled kanskje ikke er det beste valget for meg.

Er veldig fornøyd med min 4 år gamle Samsung som foreldre eventuelt overtar.

Men som du sier så har jeg returrett hvis jeg ikke blir fornøyd

Endret av Potetflak er godt.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Komplett har bare et tilbud, man får med S9 og seks mnd Sumo?

Må legge aktuelle TVen i handlekurven og aktivere rabattkode derifra for å få nye prisen opp.

Mobilen er kanskje også mulig å selge hvis man ikke vil ha? Kan ikke finne noe om det innebærer tegning av abonnement. 

Lenke til kommentar

Må legge aktuelle TVen i handlekurven og aktivere rabattkode derifra for å få nye prisen opp.

Mobilen er kanskje også mulig å selge hvis man ikke vil ha? Kan ikke finne noe om det innebærer tegning av abonnement. 

Ikke innebærer tegning av abonnement men man får med seks mnd gratis Sumo abn.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Snakket med Komplett den er feilpriset med 10,000 i tillegg men med tillatelse fra Samsung får de kjøre tilbudet ut dagen siden noen har oppdaget muligheten. Sabla godt tilbud med S9 og Sumo i tillegg så de med mulighet bør kline til.. 

Tilbudet på komplett funker ennå med rabattkoden. Et lite spørsmål hvis man benytter seg av tilbudet fra komplett og ønsker å retunere TV må man også refundere prisen av 6 mnd sumo og levere tilbake S9?

Endret av ballgjerd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...