objorkum Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Er det mulig å få Windows-tasten til å åpne start-menyen i KDE? Det funket i Mandrake men nå har jeg SuSE 9.0. Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Jeg vet det er mulig, siden det er standard i Mandrake. Men det jeg også vet, er at Windows-tasten per derfault åpner K-menyen i KDE 3.2-betaene! Endelig er ikke den dumme tasten bare i veien. Og beta2 er så fin at jeg bruker den til daglig, anbefalt! Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Kjøp et linux-tastatur på Geekstuff Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Noen andre steder enn GeekStuff (eller netbutikker gennerelt) hvor man kan få kjøpt sånnt linux tastatur? Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 Men det må da gå an å binde den keyen til å åpne startmenyen vel? Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Men det må da gå an å binde den keyen til å åpne startmenyen vel? Joda, se på prosjektene 'lineak' og XbindKeys. Har forøvrig selv sittet og knotet i diverse xmodmap-filer, men det er utroolig stress. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 lineak kan nok gjøre jobben meget pent om du bare vet hvilken kommando som skal til for å få k-menyen opp. Selv bruker jeg venstre windowstast til å starte aterm, mens de to til høyre styrer volumet Jeg leste http://forums.gentoo.org/viewtopic.php?t=102077, men du trenger nok ikke Gentoo for å få det til Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Noen som vet om noe som virker på GNOME? Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 lineak kan nok gjøre jobben meget pent om du bare vet hvilken kommando som skal til for å få k-menyen opp. Denne kommandoen er dcop kicker kicker popupKMenu () Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Jeg bruker windowstastene til dette: Venstre: [ Venstre + shift: { Høyre: ] Høyre + shift: } Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 lineak kan nok gjøre jobben meget pent om du bare vet hvilken kommando som skal til for å få k-menyen opp. Denne kommandoen er dcop kicker kicker popupKMenu () Tusen takk folkens! Endelig full støtte for keyboardet mitt også! Og kommandoen var litt feil, men ga meg noe å søke etter Rett var: dcop kicker kicker popupKMenu 0 Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Ah, 0 funket også som argument ja. Grunnen til at () (to paranteser) ikke funket var sikkert at du måtte escape dem (sånn: \(\)). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå