3l33t3 Skrevet 6. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2018 (endret) Nå virker det som om denne ikke blir solgt mer så jeg er på utkikk etter alternativer? Må være flere som har brukt denne? Har selv vært bruker i 10+ år og har aldri funnet noe som ligner. Endret 6. mai 2018 av 3l33t3 Lenke til kommentar
Javon Skrevet 9. oktober Rapporter Del Skrevet 9. oktober Det er krise! Denne kom tilbake igjen men forsvinner igjen nå. Fant du noen god erstatning? Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 10. oktober Rapporter Del Skrevet 10. oktober Følger, var heldig og fant et parti på HM til 10 kr stykk. Så fikk kjøpt de sist 6 de hadde. Hvordan vet du at den forsvinner igjen? Selv prøvde jeg rundt 20 andre typer når jeg ikke fikk tak i den, men ingen var jo i nærheten. Lenke til kommentar
Javon Skrevet 14. oktober Rapporter Del Skrevet 14. oktober Spurte kundeservice på HM. De sa den ikke kom inn igjen. Utsolgt i hele Europa, bortsett fra England men også der priset ned med 70 prosent. Skikkelig synd. Denne var veldig god. Har kun to bokser igjen og det må rasjoneres 1 Lenke til kommentar
Javon Skrevet 20. oktober Rapporter Del Skrevet 20. oktober @GnilreGhvilken av de du prøvde funket best ? Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 22. oktober Rapporter Del Skrevet 22. oktober E+46 extreme fiber, men er egentlig ikke så lik. Samt at jeg har litt kortere hår. Holder dårligere over tid og i regn. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå