Bauer Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Morn dere. Blir det overkill med en slikt godt skjermkort eller vil jeg merke betydelig forskjell fra mitt Ati Radeon 9700? Selv om jeg "bare" har CPU på 2,6 GHz? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Tror neppe du vil merke noe forskjell. Min mening, å kjøpe nytt skjermkort nå er å kaste penger ut av vinduet Er ikke Radeon 9700 godt nokk? Lenke til kommentar
Bauer Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 Burde vel kunne kjøre AA og høyere oppløsning i mye større grad enn hva jeg kan med mitt 9700. Plus det er jo et "fremtidsrettet" kjøp. Fikk det uten moms for rundt 3700 m/ Half-life 2. Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Jeg har en 2,6 og ett ati xt kort,jeg får over 7000 3dmark 03 supert kort Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 "du mååå bare kjøpe 9800xt for da får du over 7000 i 3dmark03, dæven altså, det er rått, så kan du sitte å se på 3dmark i evigheter og konstatere at du ruler i 3dmark03" over på et litt mer seriøst plan, kortet ditt takler alt av dagens spill (kanskje med småproblemer i deux ex2) det er ingen spesiell grunn til å selge kortet ditt da når det allerede holder. da burde du heller vente en stund til. Lenke til kommentar
Jaghi Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Er du gal? Tror neppe du vil merke noe forskjell. Min mening, å kjøpe nytt skjermkort nå er å kaste penger ut av vinduet Er ikke Radeon 9700 godt nokk? Ærlig talt Morpheus vet du egentlig hva du snakker om? Du vil definitivt merke forskjell fra ditt gamle skjermkort, og hvis du planlegger å investere for fremtiden er 9800xt et genialt kort men foreløpig holder det med 9800pro... Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 blir for dumt å gå så lite opp 9700 til 9800xt er det ikke så enorm forskjell på ville heller venta i det lengste og spart penga til en r420 når den kommer til våren/sommeren Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Hittil holder jeg med Joggi ... Lenke til kommentar
Bauer Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 Fullt klar over at det ikke er extrem ytelses forskjell. Men nå må dere huske på at 9700 ikke er noe pro eller noe. Ytelsen til 9700 tilsvarer nesten 9500 Pro. Plus jeg må ha nytt skjermkort til HL2 og Doom3 osv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 så må du huske på at kortet som oftest er overklokkingsvennlig, dvs du kan klokke det til 9700pro hastighet,og mer hvis du ønsker. det eneste spillet som er på markedet som du kan ha behov for bedre skjermkort for å spille er nok deux ex2, men så er det jo også elendig optimalisert. før hl2 og doom3 så har neste gen skjermkort kommet på banen uansett, da kan du få 9800XT til en del lavere pris. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Er du gal? Tror neppe du vil merke noe forskjell. Min mening, å kjøpe nytt skjermkort nå er å kaste penger ut av vinduet Er ikke Radeon 9700 godt nokk? Ærlig talt Morpheus vet du egentlig hva du snakker om? Du vil definitivt merke forskjell fra ditt gamle skjermkort, og hvis du planlegger å investere for fremtiden er 9800xt et genialt kort men foreløpig holder det med 9800pro... Gidder egentli ikke å kommentere slike uttalelser Til trådstarter: Skaff deg heller ett nytt kort når utgivelsen til HL2 kommer. Frem til da er det ikke spill som setter så store krav. At man kan skjøre større AA/AF jaja, merker du noe fra nest høyeste til høyeste nivå? Ikke jeg Men, dine penger, heldigvis ikke mine. Du har fått mitt råd. The End Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 du må nesten gå på magefølelsen. Jeg mener det er unødvendig. men spiller du mye i 1600x1200 med mye AA og AF kan det ha noe for seg. men jeg mistenker deg for å kjøpe 9800XT "fordi" det er 9800XT. HL2 kommer ikke før i April. Det beste kjøpet i forhold til HL2 gjør du ved å kjøpe skjermkort samme dag som du kjøper HL2. men det er bare min mening... Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Jeg slutter meg til de som sier at du ikke vil ha så mye igjen i forhold til ditt gamle kort. Naturligvis vil forskjellen merkes på veldig høye oppløsninger og ved bruk av AA/AF, men ellers er forskjellen bare målbar. Tror jeg hadde ventet til du selv merker at "dette går for tregt for meg". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå