Xeenon_ Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Vet ikke om dette ikke passer helt her, men... here goes! Skulle starte en klesvask (leses som: Mor skulle starte en klesvask), og oppi ei bukse som gikk inn da, lå min elskede t310... Dette fant jeg ikke ut før etter at vaska hadde gått ferdig Så, jeg kryssa det jeg hadde av fingre, tær o.l og demonterte mobben og satte den foran ei vifte til tørk i et par døgn. og: Den Virker Enda!!! Lucky me! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Den lever kanskje nå og det er jo bra. Men vent noen dager før du jubler. Har hørt at de dør etter noen dager. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Det er jo helt utrolig! Nesten som en kompis av meg,han hadde en M50.. Han sto på noen steinklipper,mista mobben ned i vannet,fikk den opp,tok alle dele fra hværandre,lot den tørke i sola,neste dag funka den god som gull Men for all del,jeg bøyer meg i støvet for din historie Lenke til kommentar
scoom Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Har ein kompis som mista sin nokia 3510i i ei bøtte med skikkelig skittent vaskevatn på jobb. Han la den ved siden av ein ovn og lot den tørke eit par timers tid, og den funka. Den er godt over 3 månader sidan, og den funker like bra endå Men tilbake til topic, skal ikkje sjå bortifrå at du er heldig. Det merkar du først når mobilen slutter å funke. (viss den gjør de) Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Mobiler tåler vann, det er saltvann som tar knekken på dem. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Mobiler tåler vann, det er saltvann som tar knekken på dem. Nå skal det likevel sies at elektronikk ikke har godt av vann heller, men så lenge vannet fjernes, skal sjansen være god for å få treskeverket til å gå igjen. bfisk Lenke til kommentar
iq mons Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 min 3510 er den mest tålbare telefonen eg har hatt. eg hadde den i bukselomma og so vaska mamma den med mobilen i etter klesvasken var ferdig ropte ho på meg å sa at ho hadde gløymt å ta ut mobilen av lomma eg slo den på med ein gong og den funka like fint, uten nokon for for tørking. utrulig bra av den. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 min tidligere T68 la ca 30 minutter i vannet. Det er over 1 år siden og den fungerer enda like bra Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 ovnen er grei å ha i slike situasjoner (IKKE høye tempraturer) Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 vel jeg mista t610 i vasken, en fyr sa at jeg skulle putte den i micron, vel før det så lå den på 40 grader i ovnen men i micron sa det bang, og så har jeg ikke sett mere liv i telefonen BTW, Z600 Telfonen er SENDT FRA MAMOZ ! Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 Batteriet har gått sør.. men det skaffer jeg nytt... har vært på rep. med den for å sjekke, og de sier at den er helt OK så da slipper jeg å bruke julecash på ny mobil istedet for mytt skjermkort Lenke til kommentar
Chigu Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 vel jeg mista t610 i vasken, en fyr sa at jeg skulle putte den i micron, vel før det så lå den på 40 grader i ovnen men i micron sa det bang, og så har jeg ikke sett mere liv i telefonen BTW, Z600 Telfonen er SENDT FRA MAMOZ ! Du må være svært dum hvis du la mobilen i micro'en for tørking Trodde at slik dumskap bare skjedde 1 av 100 000 000 amerikanere - ala den velkjente historien om hun som tørket katta si i micro-bølgeovnen Chigu Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 vel jeg mista t610 i vasken, en fyr sa at jeg skulle putte den i micron, vel før det så lå den på 40 grader i ovnen men i micron sa det bang, og så har jeg ikke sett mere liv i telefonen BTW, Z600 Telfonen er SENDT FRA MAMOZ ! Oj, ble telefonen ødelagt i microen, gitt? Nå blei jeg overraska. bfisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå