Manlulu Skrevet 5. mai 2018 Del Skrevet 5. mai 2018 Dumt spørsmål? Ja. Jeg er innlogget på et workspace som en bruker. Jeg prøver å bytte bruker. Trykker på navnet mitt oppe til venstre, og "Sign out of workspace" Trykker på knappen "Sign into another workspace" Skriver inn navnet på workspace jeg vil logge inn på. Men kommer inn på samme bruker. Hvordan får jeg logget inn på en ny bruker? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 5. mai 2018 Del Skrevet 5. mai 2018 du må helt inn på account og velge sign out Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 6. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2018 Jeg bruker programmet på PC. Vil fortsatt ikke la meg logge inn på en ny bruker Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 6. mai 2018 Del Skrevet 6. mai 2018 logg på via nettleser da hvis det er vanskelig å finne frem via appen. De legger vel ikke akkurat til rette for at man skal ha mange brukere ser jeg. Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 6. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2018 Takk for hjelpen. For future reference: Jeg logga meg ut fra stand alone programmet på PCn. Logga inn via nettleser med den nye brukeren. Trykka på "Open the Slack APP" i nettleseren. Den åpna Slack programmet med den nye brukeren. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 6. mai 2018 Del Skrevet 6. mai 2018 Takk for hjelpen. For future reference: Jeg logga meg ut fra stand alone programmet på PCn. Logga inn via nettleser med den nye brukeren. Trykka på "Open the Slack APP" i nettleseren. Den åpna Slack programmet med den nye brukeren. Enkelt skal det være! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå