magnus85 Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Itbutikken har nå satt ned prisen på N6600 til 4.134,33 NOK men de har ALDRI hatt mobilen på lager, den bare synker i pris. Noe så dumt! De skryter av at de har den billigst og de har aldri hatt den på lager, de venter den inn i januar! Sykt! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Mye å klage over? Har du bestilt derfra så kan jeg skjønne det... Men ellers ikke... Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 Det er jo provoserende da. Akkurat som jeg skulle solgt en gjenstand på qxl jeg ikke har kjøpt ennå. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 hm, da kan jeg tjene 700 hos Lefdal da. Jeg kjøpte hos dem for 4600kr og differanse på ca 500 *1,5 = 750kr Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 har en ting å si om itbutikken: Lenke til kommentar
Nutte Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Itbutikken suger !!! Ingen sak å avertere med Scandinavias billigste priser når man ALDRI har varer på lager. Meget frustrerende å gå igjennom prisguidene på nettet for så å finne Itbutikken billigst, gjerne MYE billigere, deretter gå inn på Itbutikkens Webshop for å bestille men ser da at de har UKER/mnd. til leveringsdato. Godt det finnes mer seriøse forhandlere der ute. Lenke til kommentar
Fadamacka Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Dette er faktisk vanlig prosedyre for itbutikken. Gjorde det samme med en t68i når den kom mener jeg å huske. kanskje det bare var jeg som var uheldig da? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 de kanskje bare har stor pågang Lenke til kommentar
Nutte Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Stor pågang........??? Dem kan jo umulig ha noe å gjøre med den lagerbeholdningen. Hva med Komplett? Greit, de er litt dyrere men har ihvertfall det meste på lager. Så kan man jo heller spørre seg hva man foretrekker; Betale litt mer og FÅ varene eller bestille fra Itbutikken og ALDRI få varene..... Jeg foretrekker ihvertfall det første. Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Men vis nettbutikker gjelder i prisgarantien hos lefdal, og kanskje hos elkjøp, så er det helt greit synes jeg. kan jo spare penger på å vise en utskrift fra itbutikken der ja... Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 det funker ganske bra det=) kanskje jheg får litt ekstra til 8910en min nå Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Fjelder ikke prisgarantien kun fysiske butikker, ikke nettbutikker. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 annbefaler å kjøpe på butikk ;D selv om det koster litt mer Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Det gjelder ikke nettbutikker nei. Så du får nok ikke noe prisdifferanse. Kan jo alltids prøve seg men.. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 fikk den gjennom jeg. 541kroner etter at de la til 100kr porto. Skal ned til lefdal eller Lekjøp i morgen å kjøpe 6310i:D Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 du har angrerett da du kjøper i på nettet. Er det noe feil med varen sender du den inn igjen innen 14dager. Enkelt og greit =) Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Lefdal skal alltid være billigst i kjøpsøyeblikket: Kan du kjøpe et produkt av samme merke med tilsvarende spesifikasjoner rimeligere innen 30 dager etter at du har handlet hos oss, ta med deg kvittering og dokumentasjon på lavere pris. Vi betaler deg tilbake hele prisforskjellen + 50% av prisdifferansen. For produkter med abonnement må det være av samme type og med samme bindingstid. Prisgarantien gjelder i hele Norge. Prisgarantien gjelder ikke B-varer. Står ingenting om det ikke gjelder nettbutikker, hele Norge er hele Norge. Jeg ville ha tatt en "krangel" på nettbutikker hvis de hadde nektet. 99% sikker på at man vinner den. Lenke til kommentar
Freak' Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 leste jeg ikke i en annen tråd her at det var slik at garantien gjaldt, så lenge nettbutikken hadde varen på lager? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå