Gå til innhold

Itbutikken- det dummeste jeg har sett


magnus85

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Itbutikken suger !!!

 

Ingen sak å avertere med Scandinavias billigste priser når man ALDRI har varer på lager. Meget frustrerende å gå igjennom prisguidene på nettet for så å finne Itbutikken billigst, gjerne MYE billigere, deretter gå inn på Itbutikkens Webshop for å bestille men ser da at de har UKER/mnd. til leveringsdato. :thumbdown:

 

Godt det finnes mer seriøse forhandlere der ute. :thumbup:

Lenke til kommentar

Stor pågang........??? Dem kan jo umulig ha noe å gjøre med den lagerbeholdningen.

 

Hva med Komplett? Greit, de er litt dyrere men har ihvertfall det meste på lager. Så kan man jo heller spørre seg hva man foretrekker;

Betale litt mer og FÅ varene eller bestille fra Itbutikken og ALDRI få varene.....

 

Jeg foretrekker ihvertfall det første. :)

Lenke til kommentar

Lefdal skal alltid være billigst i kjøpsøyeblikket:

 

Kan du kjøpe et produkt av samme merke med tilsvarende spesifikasjoner rimeligere innen 30 dager etter at du har handlet hos oss, ta med deg kvittering og dokumentasjon på lavere pris.

Vi betaler deg tilbake hele prisforskjellen + 50% av prisdifferansen.

 

For produkter med abonnement må det være av samme type og med samme bindingstid.

Prisgarantien gjelder i hele Norge.

Prisgarantien gjelder ikke

B-varer.

 

 

 

Står ingenting om det ikke gjelder nettbutikker, hele Norge er hele Norge. Jeg ville ha tatt en "krangel" på nettbutikker hvis de hadde nektet. 99% sikker på at man vinner den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...