Gå til innhold

Beyond Good and Evil 2-trailer viser frem gameplay for første gang

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor skriver alle spill sider at det er første gang de viser gameplay?

Var ikke noe mer gameplay enn den LANGE gameplay videoen som ble vist for ett års tid siden.

(redigierings verktøyene er grå, så får ikke laget link :/ ?)

Denne videoen er fra E3 2017 og viser 20 min med gameplay. Ok det star klart og tydelig "in engine Demo". Så man kan fint argumentere for at dette ikke er det "ekte" spillet. Men han spiller det tydelig men håndkontrolleren, det er gameplay. For ikke å nevne at det er det same området som I den "nye" gameplay videoen. Eneste nye her er at de har fått på plass nærkamp med stav... Med andre ord ikke så mye nytt på ett år....

Men når dere skriver viser gameplay for første gang. Er det fordi dere kopierer overskrift og innhold fra andre sider uten å se nærmere på det? Eller er det faktisk slik at dette er første gameplay vi ser fra spillet? Hva er da forklaringen på fjordårets E3 20 min gameplay video?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor skriver alle spill sider at det er første gang de viser gameplay?

Hei.

Som du er inne på i kommentaren din var det vi fikk se på E3 2017 i hovedsak en teknisk demonstrasjon av spillmotoren – hva den er i stand til og hvordan spillet trolig vil se ut. Med andre ord viste den ikke hvordan det faktisk blir å spille Beyond Good and Evil 2. Ubisoft omtalte heller aldri det som ble vist i fjor som gameplay, men heller en «in-engine» demo.

Når det er sagt kunne jeg absolutt vært mer kreativ med overskriften. :)

Lenke til kommentar

Ok. Takk for forklaring :) . Jeg bare reagerte på at flere sider omtaler dette som første gameplay. For meg blir det så rart når fjorårets engine demo viser lik grafikk, fysikk, figurer og steder. I fjord fikk vi 20 min video, nå en 2 minuttet og alle kaller det første gang vi ser gameplay.

Da er det lett for en utenforstående å tenke seg at jornalister der ute har vært litt raske på avtrekkeren, i alle fall når man ikke med ett ord nevner eller snakker om fjordårets visning på E3. Og hva som eventuelt har forandret seg/ utviklet seg.

Uansett glad for nyheter om spillet, gleder meg :)

Lenke til kommentar

Javel, skal vi slåss ved å spinne en stav som et helikopter? De kunne kanskje vist mer enn at personen bare står å spinner staven rundt. Synes rett og slett dette var en dårlig gameplay video med tanke på kampene.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jetpacken minner meg om spill som Lego, Hugo osv laget for barn hvor bagateller som fysikkens lover ikke er så farlig. Det så ikke bra ut.

Resten var såpass tynt at det er vanskelig å bli grepet av noen hype foreløpig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...