ziggy_InnleggNO Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 Sitter selv på en 7 år gammel i7 og 760 som synger på siste verset. Min neste gaming rigg blir 100%amd , intel og nvidia jar de siste åra blitt realle skumbags, og flrtjener ikkje mine kroner. Blir spennende å se hva amd leverer med Zen 2. Jeg har selv GTX 760, med en 4 år gammel i5 som nesten trygler meg om å få pensjonere seg snart. Jeg spiller faktisk på en 10 år gammel 720p TV, hehe, så det begynner virkelig å bli på tide med en real oppgradering. Men maskina er eksepsjonelt stabil, og jeg spiller flere VR spill på den (ikke med Rift eller Vive da) så den har gjordt mer enn jeg hadde trudd den skulle klare opprinnelig. Jeg er også sugen på Amd cpu, den nyeste generasjonen Ryzen er veldig interessant, men jeg er litt usikker på skjermkort. Er ikke Nvidia ganske langt forut for Amd der? Er Zen 2 neste gen skjermkort fra Amd? Vært veldig moro å bygd en ren Amd maskin, så lenge de hadde kommet med konkerransedyktige skjermkort som ikke utviklet for mye varme (og bråk). Åssen er Amd i forhold til ytelse i VR? Det er ganske vesentlig for meg når jeg skal oppgradere datautstyret mitt neste gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå