Gå til innhold

T- We boks fra Canal Digital, funksjoner...

Anbefalte innlegg

Jeg har ny TV og T-We boks fra Canal Digital. På T-We går det an å se program tilbake, dvs program som er sendt tidligere. Jeg har lest litt om det, men ikke funnet ut hvordan jeg skal stille inn for å få denne funksjonen. Noen som har tips ??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ukesarkiv? Det burde gå automatisk men du må ha kablet forbindelse.

bra, men hva mener du med kablet forbindelse? det er kablet forbindelse mellom T-We og TV hvis det er det... når jeg trykker på TV-guiden så kan jeg gå tilbake i tid, men når jeg gjør det kommer det ikke opp noen TV-program der, kanskje det er noe jeg må stille inn ??

Lenke til kommentar

Gå inn på t-we funksjonen på dekoderen. Der kan du spille av ting som har gått på tven, og går du på ukesarkiv kan du spille av alt som har gått siste uken.

Har du canal digital internett (coax) så skal det fungere automatisk. Har du en annen leverandør av internett må du koble en nettverkskabel mellom dekoder og din router så dekoderen får tilgang til internett.

Lenke til kommentar

jeg har canal digital, da sier du at jeg ikke behøver kabel mellom router og dekoder, men hvor skal jeg gå inn hen på t-we funksjoner, jeg har gått gjennom alle funksjoner der og finner ikke noe ukearkiv, vet du hvor det ligger ???

Lenke til kommentar

NÅ FANT JEG DET. Under t-we står det underholdningsunivers, når jeg taster på den kommer det opp : Ikke nettforbindelse (EO110) og jeg søker på t-we feil på nettet og da kommer det opp (se under her), så jeg får titte mer på det i morgen, det kan være mange årsaker :

1. Forsøk først å ta strømmen på T-We boksen din, vent 5 sekunder. Koble til strøm igjen.
  2. Sjekk at kablene (begge ender) mellom T-We boksen din og veggkontakt(er) er i orden ved å nappe litt i kablene i begge ender og skru eller trykk godt fast igjen.
  3. Sjekk at alle kablene er koblet til riktige kontakter. Her finner du oppkoblingsguide.
  4. Forsøk å sette T-We boksen tilbake til fabrikkinnstillinger. På fjernkontrollen velger du; Meny - Installasjon - Fabrikkinnstillinger. Ett av valgene i denne menyen lar deg også få beholde eventuelle opptak du har gjort tidligere. Brukerveiledning til din dekoder finner du her.
  5. Fremdeles problemer? Ta kontakt med kundeservice her.
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hvis det er en 5720 eller 5743 STB og man har kabel-TV, kan man bruke multimedia-kontakten. Hvis man her allerede har modemet tilkoblet, trenger man en splitter slik at både STB og modem kan kobles til. Man vil da bruke et modem integrert i dekoderen. T-We Box Mini (2840) har ikke et slikt integrert modem.

Alternativt, og bedre (og et krav om man har fiber fra CDK/Telenor), er å bruke nettverkskabel mellom ruter og dekoder. Da vil også TV2-kanalene fungere i T-We-appen på Android/iOS/AppleTV (appen gjør en sjekk om den finner STB-en i nettverket før kanalene kan bli vist).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...