fenris1911 Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Eg har høyrt at Stalker har coop. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Virker som co-op blir enda mere etterspurt nå til dags, så hvorfor i all verden slutte spillutviklere å lage det? Gammle spill var jo proppa med det! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 (endret) ...den beste formen (synes jeg) for coop er det å samarbeide med kompiser for å gjennomføre historien i et spill som om det skulle vært singleplayer. ...svencoop til hl er også morsomt, men noe ufullstendig. ...Hl2 kommer etter min viten ikke til å shippe med coop-mode, men svencoop-teamet arbeider visstnok tett med valve for å utvikle dette. Det er den "gode coop" jeg etterlyser. Skal prøve SvenCoop i dag! Og må bare krysse fingrene for at Coop kommer til å være med i HL2.. Men det blir sikkert ålreit alene også.. um, enkel definisjonsdifferanse team based multiplayer = de fleste spill i dag i.e. CS coop = deg og andre mot dataen, gjerne gjennom singleplayer campaign...i.e. Terrorist hunt/coop mission i ravenshield/Ghost Recon team based MP er IKKE COOP! Endret 15. desember 2003 av MrLee Lenke til kommentar
eivi Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Timesplitters 2 på PS2._Ekstremt_ underholdende multiplayer spill, fullspekket med humor, våpen og masse game modes. En av de beste mp-spillene jeg noensinne har spillt, rett og slett. Lenke til kommentar
redflame Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 conflict desert storm 1 og 2 har coop Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Raven shield og Ghost Recon serien er veldig bra på coop. Enig, men glem ikke "pappaen" til de spillene! Snakker selvfølgelig om Rogue Spear. Det begynner selvfølgelig å bli gammelt, men er fortsatt morsomt i mp og coop. Ene klanen jeg hadde på MSN Gaming Zone spilte veeldig mye coop i RS (i tillegg til sniper matches). Lenke til kommentar
KAS Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Virker som co-op blir enda mere etterspurt nå til dags, så hvorfor i all verden slutte spillutviklere å lage det? Gammle spill var jo proppa med det! Ganske enkelt, coop skaper ingen community. Det er det muligheten å konkurere mot hverandre som gjør Men jeg er helt enig mange gamle spill hadde veldig bra muligheter for coop Kan jeg etterlyst noen coop spill som IKKE er fps? Vi har jo Diablo serien, Dungeon Siege, eventuelt Baldurs Gate (men det blir litt for historie-basert mener jeg) Noen andre? Lenke til kommentar
ZombieBobie Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 prøv serious sam 2...er typisk gammel "doom 2" moro... lite tenking, mye skyting... kult å ha en kar som "sniper" mens den andre fyrer av et tonn med raketter mot en enorm stormende arme av beist Lenke til kommentar
HC Alexander Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Serious Sam 1 og 2. Mer gøy med gutta er det vanskelig å få, hehe. Stort adrenalinkick ute å går der ja. ja å Will Rock må du ikke glømme!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå