Gå til innhold

Cooperative Multiplayer-spill!?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
...den beste formen (synes jeg) for coop er det å samarbeide med kompiser for å gjennomføre historien i et spill som om det skulle vært singleplayer.

...svencoop til hl er også morsomt, men noe ufullstendig.

...Hl2 kommer etter min viten ikke til å shippe med coop-mode, men svencoop-teamet arbeider visstnok tett med valve for å utvikle dette.

Det er den "gode coop" jeg etterlyser.

Skal prøve SvenCoop i dag!

Og må bare krysse fingrene for at Coop kommer til å være med i HL2.. Men det blir sikkert ålreit alene også.. :)

um, enkel definisjonsdifferanse

team based multiplayer = de fleste spill i dag i.e. CS

coop = deg og andre mot dataen, gjerne gjennom singleplayer campaign...i.e. Terrorist hunt/coop mission i ravenshield/Ghost Recon

team based MP er IKKE COOP!

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Raven shield og Ghost Recon serien er veldig bra på coop.

Enig, men glem ikke "pappaen" til de spillene! Snakker selvfølgelig om Rogue Spear. Det begynner selvfølgelig å bli gammelt, men er fortsatt morsomt i mp og coop. Ene klanen jeg hadde på MSN Gaming Zone spilte veeldig mye coop i RS (i tillegg til sniper matches).

Lenke til kommentar
Virker som co-op blir enda mere etterspurt nå til dags, så hvorfor i all verden slutte spillutviklere å lage det?

Gammle spill var jo proppa med det!

Ganske enkelt, coop skaper ingen community. Det er det muligheten å konkurere mot hverandre som gjør

Men jeg er helt enig mange gamle spill hadde veldig bra muligheter for coop :)

Kan jeg etterlyst noen coop spill som IKKE er fps? Vi har jo Diablo serien, Dungeon Siege, eventuelt Baldurs Gate (men det blir litt for historie-basert mener jeg)

Noen andre?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...