Gå til innhold

Cooperative Multiplayer-spill!?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg savner cooperative multiplayer-spill! Jeg husker det var gøy i Doom2, og det hadde sannelig vært gøy i Call of Duty eller Max Payne 2...

 

Er det ikke noen ?? (har visst hørt at HalfLife 2 vil inkludere det, heldigvis!)

 

Anbefal hva som helst, bortsett fra alle de realtime strategi-spilla... helst!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg tror "coop" trenger en definisjon her. En type coop er å samarbeide med et lag kompiser for å slå et annet lag kompiser. Men den beste formen (synes jeg) for coop er det å samarbeide med kompiser for å gjennomføre historien i et spill som om det skulle vært singleplayer.

 

spill med "godtypen" coop:

 

system shock 2 <- topper fps-coop i mine øyne.

baldurs gate 2 <- topper rpg-coop.

 

svencoop til hl er også morsomt, men noe ufullstendig.

 

Hl2 kommer etter min viten ikke til å shippe med coop-mode, men svencoop-teamet arbeider visstnok tett med valve for å utvikle dette.

Lenke til kommentar
...den beste formen (synes jeg) for coop er det å samarbeide med kompiser for å gjennomføre historien i et spill som om det skulle vært singleplayer.

 

...svencoop til hl er også morsomt, men noe ufullstendig.

 

...Hl2 kommer etter min viten ikke til å shippe med coop-mode, men svencoop-teamet arbeider visstnok tett med valve for å utvikle dette.

Det er den "gode coop" jeg etterlyser.

Skal prøve SvenCoop i dag!

Og må bare krysse fingrene for at Coop kommer til å være med i HL2.. Men det blir sikkert ålreit alene også.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...