eranro Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Hei! Jeg savner cooperative multiplayer-spill! Jeg husker det var gøy i Doom2, og det hadde sannelig vært gøy i Call of Duty eller Max Payne 2... Er det ikke noen ?? (har visst hørt at HalfLife 2 vil inkludere det, heldigvis!) Anbefal hva som helst, bortsett fra alle de realtime strategi-spilla... helst! Lenke til kommentar
kYpe Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Mange som spiller Operation Flashpoint i Coop mode. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Half-Life-moden Sven Coop er glitrende. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 NOLF 2 har no en bra coop... så er det no alle (?) delta force spilla. dei har vel og coop men det er for få spill med bra coop.. trenger fleire Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Raven shield og Ghost Recon serien er veldig bra på coop. Lenke til kommentar
eranro Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 Jeg håper dere nevner spill som ellers er bra også, og ikke bare "bra på coop". Ikke gøy å spille coop hvis story'n suger! (eller, litt, men i lengden?nææhh...) Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Raven Shield er helt konge i coop. Ellers så kommer hidden & dangerous 2 med en patch så du kan spille coop. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Timesplitters 2 på PS2. _Ekstremt_ underholdende multiplayer spill, fullspekket med humor, våpen og masse game modes. En av de beste mp-spillene jeg noensinne har spillt, rett og slett. Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Har lett etter Hiden and Dangerous 2 coop mod. Noen som gidder å gi meg adressen? Lenke til kommentar
Semmern Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Det er dessverre ikke coop i H&D2, men det svirrer rykter om at det kommer i en patch. Ellers er jo America's Army et av de beste coop-spillene nå til dags. Gratis er det også! Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Serious Sam 1 og 2. Mer gøy med gutta er det vanskelig å få, hehe. Stort adrenalinkick ute å går der ja. Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Ellers er jo America's Army et av de beste coop-spillene nå til dags. Gratis er det også! Spiller du ikke kun mot andre spillere i AA? Da er det ikke coop. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 De fleste spillene i dag er jo Online spill, så coopen ligger liksom der. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Vietcong har coop. H&D2 hadde vært ultra konge med coop, men det er fortsatt ikke der... Lenke til kommentar
Puuma Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Ringenes Herre: Atter en konge har coop. Ihverfall på Playstation2. Meget underholdene. Lenke til kommentar
slash Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 jeg tror "coop" trenger en definisjon her. En type coop er å samarbeide med et lag kompiser for å slå et annet lag kompiser. Men den beste formen (synes jeg) for coop er det å samarbeide med kompiser for å gjennomføre historien i et spill som om det skulle vært singleplayer. spill med "godtypen" coop: system shock 2 <- topper fps-coop i mine øyne. baldurs gate 2 <- topper rpg-coop. svencoop til hl er også morsomt, men noe ufullstendig. Hl2 kommer etter min viten ikke til å shippe med coop-mode, men svencoop-teamet arbeider visstnok tett med valve for å utvikle dette. Lenke til kommentar
eranro Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 ...den beste formen (synes jeg) for coop er det å samarbeide med kompiser for å gjennomføre historien i et spill som om det skulle vært singleplayer. ...svencoop til hl er også morsomt, men noe ufullstendig. ...Hl2 kommer etter min viten ikke til å shippe med coop-mode, men svencoop-teamet arbeider visstnok tett med valve for å utvikle dette. Det er den "gode coop" jeg etterlyser. Skal prøve SvenCoop i dag! Og må bare krysse fingrene for at Coop kommer til å være med i HL2.. Men det blir sikkert ålreit alene også.. Lenke til kommentar
KAS Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Diablo1 er jo genialt med som coop spill Altså coop på lan, bare glem battle net (cheating) Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Raven shield og Ghost Recon serien er veldig bra på coop. 100% enig!!! Lenke til kommentar
eranro Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 Må bare si takk skal du ha til du som anbefalte Sven Coop til HL! Dette var jo fantastisk moro!! Akkurat det jeg lette etter... (skulle ønske jeg visste hvordan eller OM man kunne save). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå