rogerthat Skrevet 3. mai 2018 Del Skrevet 3. mai 2018 Skal det være sånn? Hatt det en stund. Har iPhone Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 3. mai 2018 Del Skrevet 3. mai 2018 (endret) Ser faktisk like ille ut på min Samsung Galaxy S8. Både i Opera og Chrome. Endret 3. mai 2018 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
rogerthat Skrevet 3. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2018 Det var merkelig. Men da er det ikke bare meg. Takk for svar ? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 3. mai 2018 Del Skrevet 3. mai 2018 Men hvorfor vil du bruke Kvasir? Google er en mye bedre søkemotor. Om du er skeptisk til Storebror, kan du bruke DuckDuckGo. Lenke til kommentar
rogerthat Skrevet 3. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2018 Bare vært en vane. Skal gå over til Google. Ville bare se om det bare var hos meg. Lenke til kommentar
InfectedExo Skrevet 4. mai 2018 Del Skrevet 4. mai 2018 (endret) Kvasir ja, nei det var en stund siden. Lever de fortsatt? De bruker tross alt Googles søkemotor. Det er for så vidt ikke noe problem med nettsida på Safari på Mac. Endret 4. mai 2018 av InfectedExo Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. mai 2018 Del Skrevet 4. mai 2018 Google er en mye bedre søkemotor. Google har gått rett vest i det siste. Det skyldes at de har latt kunstig intelligens levere flere av søkeresultatene. Den bytter ut ord med ord som betyr noe helt annet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. mai 2018 Del Skrevet 4. mai 2018 Får samme problem med Chrome på min Huawei. UC browser gir meg litt større søkefelt (de feltene to i midten). Ikke for å kuppe tråden, men på min Samsung sliter litt med tilsvarende problem på vg.no - der får jeg et lite felt på hver side av skjermen som ikke blir benyttet slik at jeg må zoome inn for å få full bredde. Dette skjer med alle nettlesere på Samsungtelefonen, men ikke på de andre telefonene, og ikke på noen andre nettsider heller, kun vg.noNoen som har forslag til løsning? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå