MartinF Skrevet 3. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2018 Ingen endringer på Arsenal. Costa starter for Atletico. Miki på benk. Plz Arsenal, vis litt vilje idag! Det er alt jeg ber om. Om dette ender 1-0 til Atletico så blir jeg litt lei meg. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 3. mai 2018 Del Skrevet 3. mai 2018 Blir morro å se Costa herje litt igjen. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 3. mai 2018 Del Skrevet 3. mai 2018 Costa har vel aldri gått av banen mot Arsenal uten å putte. Svært sjeldent i alle fall Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2018 Costa har vel aldri gått av banen mot Arsenal uten å putte. Svært sjeldent i alle fall Jo, tre ganger (har spilt mot oss seks ganger). Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 3. mai 2018 Del Skrevet 3. mai 2018 Koscielny ut? Da ser det helsvart ut. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2018 Akkurat det vi trengte. Skade på vår beste midtstopper.... Lenke til kommentar
barezell Skrevet 3. mai 2018 Del Skrevet 3. mai 2018 husker noen kamper mot bayern hvor Kos måtte ut begge kampene. men shit. Stakkarn mister vel VM nå.. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 3. mai 2018 Del Skrevet 3. mai 2018 Fy faen så synd. VM ryker nok nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. mai 2018 Del Skrevet 3. mai 2018 Nok en pl-spiller som mister VM. Spiller alt for tettpakket ligaen, nærmest uforsvarlig. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 3. mai 2018 Del Skrevet 3. mai 2018 Hvor mange ganger har vi ikke sagt at Koscielny kan ikke spille alt utover en sesong.. har vi handlet? Nei vi har solgt gabriel.. faan meg helt uforsvarlig management!! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2018 Hvorfor i faen får Griez fortsette uten å fikse kuttet? Må ut å få det fikset, dommer! Lenke til kommentar
oOF Skrevet 3. mai 2018 Del Skrevet 3. mai 2018 Lukter lang, lang skadeperiode på Koscielny no. Synd for han. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2018 Er så jævlig upresise. Og Bellerin er søppel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå