newman221 Skrevet 4. mai 2018 Del Skrevet 4. mai 2018 Jeg er nysgjerrig på hvordan dette er løst ovenfor PBE (antar bygget ligger i Oslo). Ved å montere heis gjør man bygget tilgjengelig for rullestolbrukere, og rullestolbrukere har store vanskeligheter med å evakuere et bygg ved eventuell brann. Heis kan selvfølgelig ikke brukes, da den går ned til inngangsplan ved brann. Eneste måten å sikre liv og helse for de gjeldende personene er å sprinkle bygget. Er det tatt med i kostnadsberegningen? Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 4. mai 2018 Del Skrevet 4. mai 2018 Jeg ville nok kanskje forankret mine innsigelser i eierseksjonsloven § 40 om mindretallsvern heller enn i kostnadsfordelingsreglene. Lenke til kommentar
LangtGjesp Skrevet 4. mai 2018 Del Skrevet 4. mai 2018 Jeg ville nok kanskje forankret mine innsigelser i eierseksjonsloven § 40 om mindretallsvern heller enn i kostnadsfordelingsreglene. Jeg skulle til å nevne det. Du mener kanskje §50 annet ledd. Den skulle sette en stopper for utgifter på mer enn kr 46.640 når ikke alle er enige. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå