AfterGlow Skrevet 3. mai 2018 Del Skrevet 3. mai 2018 LG G7 ThinQ er spekket med godsaker.LGs nye toppmodell har ekstrem skjerm og tungt fokus på kunstig intelligens Lenke til kommentar
G Skrevet 3. mai 2018 Del Skrevet 3. mai 2018 Et godt stykke unna 4K-oppløsning foreløpig da Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 3. mai 2018 Del Skrevet 3. mai 2018 Jeg vil si 3120x1440 er ganske god tilnærming 4k som for det meste er 3840 × 2160. Men var det ikke en Sony telefon som hadde 4k skjerm? Lenke til kommentar
Lunaris Skrevet 3. mai 2018 Del Skrevet 3. mai 2018 Jeg vil si 3120x1440 er ganske god tilnærming 4k som for det meste er 3840 × 2160. Men var det ikke en Sony telefon som hadde 4k skjerm? Sony har hatt 4K lenge. Men Sony lider av de samme problemene som LG gjorde når de var først til 1440p. Det å legge til mer piksler kommer ikke uten ulemper. På LCD virker spesielt greyscale til å være veldig påvirket. Første 1440p modellene til LG og første 4K modeller for Sony så var grå lyseblå... Sonys 4K skjermer er ikke så ille nå lengre da. Dårligere sortnivå og kontrast vs en lavere res LG skjerm. Noe dårligere nøyaktighet og greyscale, men kan og være pga kalibrering. Uansett ikke så stor forskjell at det er veldig merkbart. Så Sonys skjermer er ganske bra nå egentlig. Eneste problemet er at ingen bryr seg om LCD skjermer da. Men til VR vil nok Sonys mobiler være best. Samsungs OLED er ikke så bra pga PenTile, men Samsung har mye bedre utstyr for VR til mobilene sine. Lenke til kommentar
bojangles Skrevet 3. mai 2018 Del Skrevet 3. mai 2018 (endret) Et godt stykke unna 4K-oppløsning foreløpig da De nærmer seg veldig nå da. Hadde den første Lg med QHD skjerm og var svært fornøyd med skjermen. Nå regner jeg med G7 kommer med Amoled skjerm og dermed vil ikke tidligere problemer være et tema for G7. Liker svært godt at noen pusher på for større oppløsning. Det gir oss større arbeidsflate, enklere split screen brukeropplevelse og større pixeltetthet. Tror nok dette blir en bra skjerm. Så gjenstår det å se om skjermen blir en strømsluker eller om de klarer å begrense strømforbruket. Personlig så synes jeg de siste års kamp om tynnest mulig mobil har vært en blindvei, og føler tiden er moden for litt tykkere mobiler slik at de blir plass til ennå større batterier. Endret 3. mai 2018 av bojangles 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå