Cthulhu Skrevet 3. mai 2018 Del Skrevet 3. mai 2018 Slipper også Galaxy A6 for mobilkjøperen på et visst budsjett.Samsung S9+ blir ny utenpå og inni Lenke til kommentar
Eldrach Skrevet 4. mai 2018 Del Skrevet 4. mai 2018 S9 selger dårlig for den gir tilnærmet like brukeropplevelse av S8 som du får ned i under 5000 nå 2 Lenke til kommentar
NWFJ7RO5 Skrevet 4. mai 2018 Del Skrevet 4. mai 2018 S9 selger dårlig for den gir tilnærmet like brukeropplevelse av S8 som du får ned i under 5000 nå Skulle kjøpe s9+, men ga blanke når jeg så hva de kom med.. Så for holde seg til S8+, og se om S10 + blir noen revolusjon.. Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 4. mai 2018 Del Skrevet 4. mai 2018 Holder meg fortsatt til S7 edge, da jeg syntes forskjellen til S8 var for liten til at det var verdt å gå over til noe nytt. Liker også bedre S7 med tanke på fingeravtrykkleseren som er foran og ikke bak, i konkurranse med kameralinsa. Og med den lille forskjellen fra S8 til S9 er det bare å holde på den gode, gamle Lenke til kommentar
G Skrevet 4. mai 2018 Del Skrevet 4. mai 2018 (endret) Nå begynner det for en gangs skyld å likne noe på konkurranse mellom mobilprodusentene. Er litt dyre modeller da disse toppmodellene, men det er vel til fordel for kunden til slutt at alle kommer med skikkelig spec.-ede telefoner nå? Tror jeg skygger unna Samsung og iPhøne Endret 4. mai 2018 av G Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg