Christoffero89 Skrevet 3. mai 2018 Del Skrevet 3. mai 2018 Hei. Jeg og min gravide kone har 3 dager fri i slutten av mnd og vil ta en siste romantisk biltur. Vi holder til sentralt på østlandet og kan kjøre noe men maks 5 timer. Noen tips til hvor man bør dra? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 3. mai 2018 Del Skrevet 3. mai 2018 Hei. Jeg og min gravide kone har 3 dager fri i slutten av mnd og vil ta en siste romantisk biltur. Vi holder til sentralt på østlandet og kan kjøre noe men maks 5 timer. Noen tips til hvor man bør dra? Farris Bad og spaweekend, om noe begrenset hva din kone kan gjøre. Men romantisk og fint hotell. Jeg ville reist sørover eller vestover, men siden grensa går på 5 timer ville jeg satt nesa sør nedover sørlandet. Risør, Lyngør eller Tvedestrand er hyggelige steder. Evt ta turen helt til Kristiansand. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 3. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2018 tenker kanskje kristiansand dyrepark kan være koslig? Hei. Jeg og min gravide kone har 3 dager fri i slutten av mnd og vil ta en siste romantisk biltur. Vi holder til sentralt på østlandet og kan kjøre noe men maks 5 timer. Noen tips til hvor man bør dra? Farris Bad og spaweekend, om noe begrenset hva din kone kan gjøre. Men romantisk og fint hotell. Jeg ville reist sørover eller vestover, men siden grensa går på 5 timer ville jeg satt nesa sør nedover sørlandet. Risør, Lyngør eller Tvedestrand er hyggelige steder. Evt ta turen helt til Kristiansand. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 3. mai 2018 Del Skrevet 3. mai 2018 Så lenge kona orker gåingen så er dyreparken alltid hyggelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå