steinjarle Skrevet 3. mai 2018 Del Skrevet 3. mai 2018 Sammen med noen få nye detaljer.Kia slipper de første bildene av nye Niro Electric Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 3. mai 2018 Del Skrevet 3. mai 2018 (endret) Niro ser større ut før du åpner bakluka... (Bildet viser ikke elektrisk versjon) Endret 3. mai 2018 av tommyb Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 3. mai 2018 Del Skrevet 3. mai 2018 Om KIA lanserer app også, så kan du konkurrere med resten av elbilene. (Har Kia Soul EV) Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 3. mai 2018 Del Skrevet 3. mai 2018 Niro ser større ut før du åpner bakluka... (Bildet viser ikke elektrisk versjon) større plas i ev versjonen da batteri er i bunnen av bilen så blir dypere bagasjerom:) Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 4. mai 2018 Del Skrevet 4. mai 2018 "...etter den nye WLTP-standarden, som skal være noe mer realistisk enn NEDC-syklusen" Ikke bare det Tek.no, den er VELDIG mye mer realistisk. Faktisk ganske så nøyaktig 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 4. mai 2018 Del Skrevet 4. mai 2018 Luken i fronten på bilen er stygg som F* og den lille detaljen er nok til at jeg aldri ville ha kjøpt den 1 Lenke til kommentar
P-okken Skrevet 5. mai 2018 Del Skrevet 5. mai 2018 Luken i fronten på bilen er stygg som F* og den lille detaljen er nok til at jeg aldri ville ha kjøpt den Ja og takk gud for at vi har forskjellig smak, noen liker å sutre om hva de ikke liker mens andre faktisk forstår at folk har ulike preferanser. Det er nok det som definerer mennesker i stor grad. 4 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 6. mai 2018 Del Skrevet 6. mai 2018 Jeg synes biler med store åpninger i fronten er så utrolig stygge. Det er som et guffs fra en fortid der motorer måtte ha luft Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 6. mai 2018 Del Skrevet 6. mai 2018 Luken i fronten på bilen er stygg som F* og den lille detaljen er nok til at jeg aldri ville ha kjøpt den Ja og takk gud for at vi har forskjellig smak, noen liker å sutre om hva de ikke liker mens andre faktisk forstår at folk har ulike preferanser. Det er nok det som definerer mennesker i stor grad. Leaf fikk til en smart løsning, hvor luken ikke skjemmer bilen Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 6. mai 2018 Del Skrevet 6. mai 2018 Luken i fronten på bilen er stygg som F* og den lille detaljen er nok til at jeg aldri ville ha kjøpt den Ja og takk gud for at vi har forskjellig smak, noen liker å sutre om hva de ikke liker mens andre faktisk forstår at folk har ulike preferanser. Det er nok det som definerer mennesker i stor grad. Leaf fikk til en smart løsning, hvor luken ikke skjemmer bilenOg som snø fyller:) Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 6. mai 2018 Del Skrevet 6. mai 2018 Hadde de hatt en tilsvarende form på andre siden, hadde det unektelig sett bedre ut. Hadde ikke trengt å være en luke heller. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 6. mai 2018 Del Skrevet 6. mai 2018 Jeg klarer ikke helt forstå hvorfor man fortsatt skal late som om det er en grill på elbiler. Utnytt fordelen med at det ikke er grill og lag noe som ser pent ut. Tesla skjønte hvertfall det i siste design. Lenke til kommentar
Nordlyst Skrevet 1. juli 2018 Del Skrevet 1. juli 2018 "...etter den nye WLTP-standarden, som skal være noe mer realistisk enn NEDC-syklusen" Ikke bare det Tek.no, den er VELDIG mye mer realistisk. Faktisk ganske så nøyaktig Det finnes ikke noen standard som er "nøyaktig". Forbruk varierer mye på grunn av fysikk! Men det som er viktig er at standarden er relevant og sammenliknbar mellom ulike biler. WLTP er et stort steg i den retningen. At rekkevidden er noe lenger på WLTP enn EPA er også normalt og WLTP vil trolig ligge nærmere europeere i gjennomsnitt enn det EPA gjør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå