Harald Brombach (digi.no) Skrevet 3. mai 2018 Del Skrevet 3. mai 2018 Endelig er Windows 10 klar for progressive webapper Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 3. mai 2018 Del Skrevet 3. mai 2018 Er lei buzzwords for å få ting til å høres nye og spennende ut! Progressive web apps, eller web apps som alle andre kaller det for, har vært støttet i f.eks. Chrome i mange år nå. Og på mobiltelefoner har man hatt rammeverk som Cordova/Phonegap lenge som gjør akkurat det samme på mobiltelefoner. Eller hva med NW.js for desktop-maskiner? Firefox har vel også hatt noe lignende om jeg ikke husker feil. Det eneste som er nytt her er at Microsoft omsider kommer med samme støtte, om enn flere år senere. Lenke til kommentar
GummiKu Skrevet 3. mai 2018 Del Skrevet 3. mai 2018 Hvordan kan dere først si at det er fire ganger så mange som leser digi.no på chrome i forhold til Edge og så si at favoritten er Edge? Lenke til kommentar
GummiKu Skrevet 3. mai 2018 Del Skrevet 3. mai 2018 Leste ikke riktig. "Nest mest populære" 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 3. mai 2018 Del Skrevet 3. mai 2018 (endret) Litt overrasket er jeg over at IE fortsatt benyttes så mye. Men, det er kanskje noen vaner som ikke så lett vendes, eller at noen sitter på eldre Windows-versjoner? Håper at Microsoft kan fjerne IE en dag. Den nettleseren har aldri gitt meg noen gode surfeopplevelser (heller motsatt ofte). Endret 3. mai 2018 av G Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 3. mai 2018 Del Skrevet 3. mai 2018 Litt overrasket er jeg over at IE fortsatt benyttes så mye. Men, det er kanskje noen vaner som ikke så lett vendes, eller at noen sitter på eldre Windows-versjoner? Håper at Microsoft kan fjerne IE en dag. Den nettleseren har aldri gitt meg noen gode surfeopplevelser (heller motsatt ofte). Windows 7 og 8.1. Du vet alle de som hardnakket ikke vil oppdatere til noe bedre fordi de må endre litt på måten de arbeider på. 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 3. mai 2018 Del Skrevet 3. mai 2018 (endret) Stemmer, minus/trekk for (i Win10) at man ikke kan pause Windows Update særlig lengre enn 1 mnd. om gangen Endret 3. mai 2018 av G 1 Lenke til kommentar
Xantippe Skrevet 28. juni 2018 Del Skrevet 28. juni 2018 Stemmer, minus/trekk for (i Win10) at man ikke kan pause Windows Update særlig lengre enn 1 mnd. om gangen Jeg lurer på hva poenget med å pause oppdateringen av Windows så lenge? Selv oppdaterer jeg raskest mulig for å få inn ny funksjonalitet og bedre sikkerhet og ar ikke opplevd problemer. Jeg har også VM-maskiner der jeg kjører Windows Preview uten problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå