Capitan Fracassa Skrevet 5. mai 2018 Del Skrevet 5. mai 2018 2) Jasså ^^ Så at foreldrene truer med å kaste han ut på gata, er uforståelig? Sette barn til verden, for så å gi opp ansvaret, er uforståelig? Det er lett forståelig for meg. Det er jo fortvilelse i bunn, jeg forstår jo det, men når man velger å kaste ungen ut på gata, da har man vel gått litt langt? Da er jo barnevernet neste instans.Jeg lurer nesten på om du diskuterer en annen sak enn oss andre. Hvordan i all verden kan du snakke om å trekke inn barnevernet når det gjelder en 20-åring? Han er da ikke barn i noen betyding av ordet. 3 Lenke til kommentar
depaderp Skrevet 5. mai 2018 Del Skrevet 5. mai 2018 Når man ringer 55 55 33 33 er det første som blir sagt. "Trykk 1 om det gjelder midlertidig botilbud" ville startet der. Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 5. mai 2018 Del Skrevet 5. mai 2018 Skjønner ikke hvorfor det er så vanskelig å flytte ut. Jeg var ute da jeg var 16. Skulle holdt meg unna familien fra da av. Lenke til kommentar
toth Skrevet 6. mai 2018 Del Skrevet 6. mai 2018 <Snip> men når man velger å kaste ungen ut på gata, da har man vel gått litt langt? Da er jo barnevernet neste instans. Jeg tror ikke du har fått med deg ts' alder - vi snakker om en voksen mann som ikke tar ansvar for eget liv. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå