akelbo Skrevet 3. mai 2018 Del Skrevet 3. mai 2018 Prøv zombiespillet før det lanseres om noen uker.Microsoft inviterer til teknisk test for State of Decay 2 Lenke til kommentar
Ethos Skrevet 3. mai 2018 Del Skrevet 3. mai 2018 Greit nok at de andre pakkene til første pakken kun var en utvidelsepakke, men var det ikke et 1 års jubileum elns? Syns denne serien her har skuffet meg nok, og fortjener ikke en ny sjanse. Lenke til kommentar
Randalf the Black Skrevet 3. mai 2018 Del Skrevet 3. mai 2018 * 18 måneder Takk, syns de plantene på bildet så litt små ut til at det skulle ha gått 18 år. Lenke til kommentar
Randalf the Black Skrevet 3. mai 2018 Del Skrevet 3. mai 2018 (endret) Eneren var som konsept, interesant. Men gameplayet var ikke helt der jeg ville det skulle være.Ble ytterst repetitivt, gjorde det samme om og om igjen. Uten multiplayer sånn at man ikke var alene hele tiden ble det kjedelig.AI'n var komplett hjelpeløs og du ble bomdardert med oppgaver hele tiden, ting du MÅTTE gjøre ellers risikerte du at noen folk du muligens trengte ble drept eller skadet. Endret 3. mai 2018 av Sigiles Lenke til kommentar
fwj__ Skrevet 3. mai 2018 Del Skrevet 3. mai 2018 Har registrert meg, men faen da "which gender do you identify with" ...social justice warriors forpester jo alt i samfunnet, rart jeg ikke fikk et valg mellom 80++ kjønn. 3 Lenke til kommentar
Randalf the Black Skrevet 3. mai 2018 Del Skrevet 3. mai 2018 Har registrert meg, men faen da "which gender do you identify with" ...social justice warriors forpester jo alt i samfunnet, rart jeg ikke fikk et valg mellom 80++ kjønn. Plager det deg? Velg det som stemmer for deg og drit i resten, klarer liksom ikke helt se hvordan det skal påvirke livet ditt i negativ retning. 4 Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 5. mai 2018 Del Skrevet 5. mai 2018 Virka litt morro til jeg fant ut at man ikke kan bygge base sammen med en kompis. Bare joine et game og være med og slakte zombier uten no videre påvirkning utover det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå