Constanses Skrevet 2. mai 2018 Del Skrevet 2. mai 2018 (endret) Ja da må jeg ha ny telefon, å klarer ikke å velge, vanligvis ville jeg valgt samsung galaxy s9 eller en av de nye iphonene, men så mye penger har jeg ikke for øyeblikket. Jeg har fått veldig sansen fot teknologien i galaxy s7 som jeg har nå og ønsker helst ikke å kjøpe noe dårligere, i forhold til skjerm og hastighet enn den. tar mye bilder av barna og dyra så kameraet bør være bra. da det spilles en del på den og sees en del film ønsker jeg også en god skjerm. selv om jeg er veldig komfortabel med samsung så er ikke det så viktig for meg, (har tidligere hatt noen rimelige samsunger som jeg synes var treige) så er ikke merke så viktig. noen som vet om jeg kan få en telefon til 6000,- eller under uten abonnement som kan måle seg med min nylig avdøde galaxy s7? setter veldig pris på all hjelp Endret 2. mai 2018 av Constanses Lenke til kommentar
Professor Balthazar Skrevet 2. mai 2018 Del Skrevet 2. mai 2018 Elkjøp solgte Galaxy S8 for 4.990,- en periode. Det dukker sikkert opp flere lignende tilbud nå som S9 har kommet på markedet. Ellers så har jo både LG og Huawei gode telefoner til under 6000,-. Se også på Galaxy A5 og A7. Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 2. mai 2018 Del Skrevet 2. mai 2018 Enig med det med Samsung. De har fått skryt av kameraene sine. Og det er nok en topp mobil å spille på. Lykke til!! Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 3. mai 2018 Del Skrevet 3. mai 2018 Huawei Mate 10 pro er under 6000,- hos Power nu, men kun i butikk Lenke til kommentar
kimare Skrevet 3. mai 2018 Del Skrevet 3. mai 2018 (endret) HTC U11 oversett telefon med særdeles gode anmeldelser ligger nå på 4800,- OnePlus 5T ligger på 5000,- Nokia 8 ligger på 4200,- Jeg hadde valgt samtlige foran Samsung. Endret 3. mai 2018 av kimare 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå