Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

 

 

Han ser ut som en type som bare har hatt sex i misjonærstilling hele livet. Aldri fått avsugning og aldri hatt analsex. Veldig voksen voksen, og kanskje veldig sjenert. Men du verden for noen deilige hender! Jeg har serriøst aldri brydd meg om utseende på menn, og har generelt bare forelsket meg i personlighet. har heller ikke ønsket pene menn som kjæreste i og med de er så selvgode og med en gang man snur ryggen til er de havnet til sengs med resten av damene i bygda. Men denne mannen, han er deilig og virker ikke til å se selv at han er det, kanskje derfor jeg finner han tilrekkende. Jeg tror også eldre menn er bedre i senga siden de er mer erfaren, tror dere??

 

Anonymous poster hash: 469dc...f99

Her er det en logisk brist.

 

Hahah lol jeg ser hva du mener, men det var ikke slik jeg egentlig tenkte det. han kan vel være god i senga og erfaren når det kommer til hvordan han bruker pikken sin! Selvom han ikke har hatt analsex eller fått avsugning før. Ser for meg han har vært sammen med typisk snill pike som har sterke grenser når det kommer til seksualitet

 

Anonymous poster hash: 469dc...f99

 

 

Stillest vann har dypest grunn er det noe som heter. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å innbille seg at utseende forteller noe om seksuell erfaring, er bare å se på flere av de "tøffe" jentene som rusler rundt i nabolaget med tung makeup, piercinger, sort skinnjakke og tattoveringer. Mange av de er nervøse pilletyggende problemer på 2 bein, hvis man først blir kjent med de.

Det har alltid vært en av mine egenskaper, på godt og vondt. Dette med å se gjennom fasadene hos mennesker man møter. Noen er mer intuitiv enn andre :p slik som meg. Er derfor ganske sikker på jeg har rett???

 

Anonymous poster hash: 469dc...f99

Lenke til kommentar

Når jeg snakker om å ha noe mellom ørene i denne forbindelse tenker jeg bare på at vedkommende er såpass oppegående at det er mulig å gjøre en eller annen aktivitet sammen, for eksemepel se en film, uten å bli satt ut av vedkommendes dumskap.

 

Antallet kvinner jeg har truffet gjennom årene som rent faktisk har noe å by på intellektuelt sett kan vel telles på én hånd.

Endret av coffeee
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg vil ikke si at alle i 20årene er så mye mer intelligente eller dypere enn de på 18. Det handler vel mer om personlighet enn noe annet ;) .. finnes mange damer i 30årene som er like dum som ett brød, umulig ha en normal samtale med de, og deres største problem og det de vier tankeprosessene sine til er hvilken farge de skal male stuen neste gang.

 

Anonymous poster hash: 469dc...f99

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Når jeg snakker om å ha noe mellom ørene i denne forbindelse tenker jeg bare på at vedkommende er såpass oppegående at det er mulig å gjøre en eller annen aktivitet sammen, for eksemepel se en film, uten å bli satt ut av vedkommendes dumskap.

 

Antallet kvinner jeg har truffet gjennom årene som rent faktisk har noe å by på intellektuelt sett kan vel telles på én hånd.

 

Da er det åpenbart at du beveger deg i feil kretser. Hvilke dyptgående og intellektuelle interesser har du?

Endret av Hermosa
Lenke til kommentar

Jeg vil ikke si at alle i 20årene er så mye mer intelligente eller dypere enn de på 18. Det handler vel mer om personlighet enn noe annet ;) .. finnes mange damer i 30årene som er like dum som ett brød, umulig ha en normal samtale med de, og deres største problem og det de vier tankeprosessene sine til er hvilken farge de skal male stuen neste gang.

 

Anonymous poster hash: 469dc...f99

 

Se min bemerkning ovenfor.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da er det åpenbart at du beveger deg i feil kretser. Hvilke dyptgående og intellektuelle interesser har du?

Interessene mine på fritiden er fighting, jakt, motorsykkel, og reising. Jobber som jurist. Interessene trenger ikke å være av intellektuell karakter, det handler bare om å se verden på min bølgelengde. Jeg omgås stort sett outsidere, da jeg finner disse mest interessante. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Jeg vil ikke si at alle i 20årene er så mye mer intelligente eller dypere enn de på 18. Det handler vel mer om personlighet enn noe annet ;) .. finnes mange damer i 30årene som er like dum som ett brød, umulig ha en normal samtale med de, og deres største problem og det de vier tankeprosessene sine til er hvilken farge de skal male stuen neste gang.

 

Anonymous poster hash: 469dc...f99

Se min bemerkning ovenfor.

 

Det var ikke deg jeg refererte svaret mitt til, Hermosa :) og ja hva er det med din bemerkning som du ønsker jeg skal ta mer i betraktning? Jeg er klar over hvor du vil med det, men i mitt tilfelle er det annerledes. Jeg har alltid vært slik i møte med mennesker, ikke bare når det kommer til det seksuelle plan. Det handler om å se hele «vesenet», hvordan de er, ter seg, handler, og hvorfor. Det er ikke så enkelt at utseendet var mitt eneste grunnlag for å anta ting om han og hans liv ;) det ordtaket du kommer med er allerede meg bekjent, så det trenger du ikke uroe deg for ;)

 

Anonymous poster hash: 469dc...f99

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er jo ikke slik at personligheten vår er delt i to hos sunne friske mennesker! En til daglig og en annen i sengen? Du får det du ser rett og slett, det er en HELHET :) med eller uten klær.

 

Anonymous poster hash: 469dc...f99

Dette stemmer ikke. Les om long term vs short term mating tactics. Endret av coffeee
Lenke til kommentar

Det er jo ikke slik at personligheten vår er delt i to hos sunne friske mennesker! En til daglig og en annen i sengen? Du får det du ser rett og slett, det er en HELHET :) med eller uten klær.

 

Anonymous poster hash: 469dc...f99

 

Haha, nå måtte jeg le. Du virker uerfaren. :lol: 

Lenke til kommentar

 

Det er jo ikke slik at personligheten vår er delt i to hos sunne friske mennesker! En til daglig og en annen i sengen? Du får det du ser rett og slett, det er en HELHET :) med eller uten klær.

 

Anonymous poster hash: 469dc...f99

Haha, nå måtte jeg le. Du virker uerfaren. :lol:

 

Jeg ler av deg også :) så fint vi underholder hverandre.

 

Anonymous poster hash: 469dc...f99

Lenke til kommentar

 

Det er jo ikke slik at personligheten vår er delt i to hos sunne friske mennesker! En til daglig og en annen i sengen? Du får det du ser rett og slett, det er en HELHET :) med eller uten klær.

 

Anonymous poster hash: 469dc...f99

Dette stemmer ikke. Les om long term vs short term mating tactics.

Det finnes unntak fra regelen. Regelen er at de forsiktige, stille, pliktoppfyllende,flinke,snille,konfliktsky og sjenerte er like forsiktige i sengen også. Spesielt slik i dette tilfellet når det er snakk om en engangshendelse, over tid vil selvsagt dette kunne endre seg , når personen blir varm i trøya. Det KAN, men det vil ikke alltid bli slik.

 

Anonymous poster hash: 469dc...f99

Lenke til kommentar

 

 

Er 31 nå og selv nå synes jeg jenter på 23 er i eldste laget hvis det kun er snakk om sex.

Haha, du kødder? :p

 

Anonymous poster hash: dd33c...512

Nei, er det noe galt med å ha seksuelle preferanser?

 

 

For å si det sånn jeg hadde fått høre det av kompisene mine om jeg holdt på med en som så vidt har passert russealder. 

 

Anonymous poster hash: dd33c...512

Lenke til kommentar

Jeg har sett litt på brukeren din hermosa. Du virker som en verdensmester i alt du foretar deg?du kan virkelig alt om alle slags tema og du er en smartypants av ett sjeldent kaliber. Det må jeg virkelig si. Applaus til deg for en flott internettpersonlighet ? skal jeg tørre å gjette at du er dame? Selvfølgelig er du det. Tipper 30-40 årene. Damer er slike som føler seg tråkket på når det kommer til tema som omhandler sex, spesielt når det er yngre jenter, og føler derfor en trang til å svare noe negativt, uansett om det egentlig ikke har noe for seg. Du kan kanskje finne en annen tråd å poengtere korte negative innspill istedefor å lage kvalme i min.

 

Anonymous poster hash: 469dc...f99

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Du fortalte at du har fetisj på mannehender. På en skala i fra 1 - 10, hvor legger du mine? Hvor gammel tror du jeg er? Dette er ikke noe datingforsøk, og jeg har ingen planer om å bli utro. Så alle framsteg stopper med dette innlegget. Er bare for morro.

 

 

7OiYIv6.jpgeqTCXa6.jpg

 

 

 

Anonymous poster hash: 1f62f...476

 

Hahaha? jeg hadde aldri møtt noen fra nettet likevel. Uansett, jeg har ikke fetisj for mannehender, men jeg legger alltid merke til om de er fine eller ei. Jeg vil si de er en 6er. Pekefingeren er derimot en 10 ? du må klippe ringfingernegelen din, og lillefingeren ? helt ned. Aaall the way

 

Anonymous poster hash: 469dc...f99

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...