Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Er så betatt av en mann på 35(?)... er selv 23.. det kan aldri bli noe mellom oss, det er jeg klar over, men jeg har så lyst å knulle han!! Bare 1 gang liksom for å se hvordan det er ? føler selv han flørter litt. Blikkontakt, og generelt væremåten når vi møtes. Hvilke tegn kan jeg se etter for å avgjøre om han vil det samme og om han er kåt på meg?! .. uaktuelt å prøve meg før han gjør noe hvertfall. Ville du som mann på 35 hatt deg med ei som er 12 år yngre eller er det litt drøyt? Jeg tror han er litt nerd og regelrytter.

Anonymous poster hash: 469dc...f99

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han ser ut som en type som bare har hatt sex i misjonærstilling hele livet. Aldri fått avsugning og aldri hatt analsex. Veldig voksen voksen, og kanskje veldig sjenert. Men du verden for noen deilige hender! Jeg har serriøst aldri brydd meg om utseende på menn, og har generelt bare forelsket meg i personlighet. har heller ikke ønsket pene menn som kjæreste i og med de er så selvgode og med en gang man snur ryggen til er de havnet til sengs med resten av damene i bygda. Men denne mannen, han er deilig og virker ikke til å se selv at han er det, kanskje derfor jeg finner han tilrekkende. Jeg tror også eldre menn er bedre i senga siden de er mer erfaren, tror dere??

Lenke til kommentar

Jeg har ikke tenkt å bli sammen med han, det er uaktuelt. Bare sex liksom.Men hvilke tegn kan jeg se etter da? .. er jo ikke sikkert han ønsker det heller, men slik jeg føler det så tror jeg han er kapabel til det. Og min gutteradar bruker som regel å stemme :p

Lenke til kommentar

Er 31 nå og selv nå synes jeg jenter på 23 er i eldste laget hvis det kun er snakk om sex. Skal man av en eller annen grunn ha noen med litt mellom ørene er for øvrig 23 en fin alder.

Endret av coffeee
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om han er singel:o Men nei jeg er ikke stygg. De gangene jeg forelsker meg er følelsene alltid gjengjeldt. Og de fleste synes jeg er pen, som jeg har hørt ihvertfall. Får mange blikk fra gutter der hvor jeg ferdes. Enten de er gamle eller unge

Lenke til kommentar

Han ser ut som en type som bare har hatt sex i misjonærstilling hele livet. Aldri fått avsugning og aldri hatt analsex. Veldig voksen voksen, og kanskje veldig sjenert. Men du verden for noen deilige hender! Jeg har serriøst aldri brydd meg om utseende på menn, og har generelt bare forelsket meg i personlighet. har heller ikke ønsket pene menn som kjæreste i og med de er så selvgode og med en gang man snur ryggen til er de havnet til sengs med resten av damene i bygda. Men denne mannen, han er deilig og virker ikke til å se selv at han er det, kanskje derfor jeg finner han tilrekkende. Jeg tror også eldre menn er bedre i senga siden de er mer erfaren, tror dere??

Her er det en logisk brist.

• Liker 7
Lenke til kommentar

Her er det en logisk brist.

Hahah lol? jeg ser hva du mener, men det var ikke slik jeg egentlig tenkte det. han kan vel være god i senga og erfaren når det kommer til hvordan han bruker pikken sin! Selvom han ikke har hatt analsex eller fått avsugning før. Ser for meg han har vært sammen med typisk snill pike som har sterke grenser når det kommer til seksualitet?

Lenke til kommentar

Å innbille seg at utseende forteller noe om seksuell erfaring, er bare å se på flere av de "tøffe" jentene som rusler rundt i nabolaget med tung makeup, piercinger, sort skinnjakke og tattoveringer. Mange av de er nervøse pilletyggende problemer på 2 bein, hvis man først blir kjent med de.

• Liker 6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...