Sakris Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 ok ok, en liten trøst for de som har tv3 ihvertfall... De har sendt det hvert år og skal vel sende det i år igjen! Ellers, så bruker vel en del svenske kanaler og sende det ja... Har de pleid å sende donald på tv3? Har jeg ikke sett før Hmm... min feil det der... Det er faktisk svensk tv4 som har vist det i alle de år og visstnok i år igjen tror jeg! ikke tv3 som jeg sa! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 Hvor og når kan jeg se Donald Jul da? jeg må få med meg Donald til jul! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Du kan jo kjøpe det på nettet. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 Du kan jo kjøpe det på nettet. Hvor finner jeg denne da? Kom gjerne med en URL. Vurderer å kjøpe meg den, husker ikke helt om vi har TV4 på parabolen... Er det ikke slikt at det ikke er mulighet for TV4 og noen andre svenske kanaler på parabol? Men at det er mulig på kabel tv? Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 jeg har donald duck filmen som divX Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 OMG, de har bytta ut Flåklypa Grand prix med "Solan, Ludvig og Gurin med reverompa". Skikkelig digge biler i filmen! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Er tragisk at NRK ikke sender donald. I fjord var det langbein og det sugde bigtime. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Hvis jeg ikke husker helt feil, så er det TvNorge som skal sende Donald i år. Lenke til kommentar
Flames Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 (endret) Iiik! NOE må gjøres! NOEN må henges! Donald hører hjemme hos NRK i juletider. *Maile nrk* edit: skriveleif. Endret 16. desember 2003 av [email protected] Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 (endret) Disney Julekavalkade på TVNorge da.... Endret 16. desember 2003 av pebbe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå