bjaa Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Hallo! Ifjord husker jeg vi protesterte mot NRK, fordi de ikke sendte den klassiske Donald programmet på Juleaften. Er det noen som vet om de sender Donald i år? Om de ikke gjør det, så må vi få gjort noe med det, nemlig klage! Blir ikke ordentlig Jul uten Donald Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Blir ikke ordentlig Jul uten Donald Amen! Lenke til kommentar
Aichei7D Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Må nok skuffe med at NRK1's program for den 24. desember ikke ser ut til å inneholde Donald. Det blir nok ikke sendt uansett om mange klager eller ikke på grunn av at de senderettighetene de hadde før har nå har gått ut. :/ Lenke til kommentar
Aichei7D Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Da sover jeg heller til midnattsmessa. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Jaja, det sendes på svensk TV da. Lenke til kommentar
zed Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Trodde Donald var på første juledags morgen jeg? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 (endret) Om de ikke gjør det, så må vi få gjort noe med det, nemlig klage! Vi har allerde gjort noe med det. Det vi gjorde heter (rot13) Qvfarl`f.Pbhagqbja.Gb.Puevfgznf.QIQe.CNY.#QERNZRE#.svkrq Endret 14. desember 2003 av Anders Leipsland Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 ok ok, en liten trøst for de som har tv3 ihvertfall... De har sendt det hvert år og skal vel sende det i år igjen! Ellers, så bruker vel en del svenske kanaler og sende det ja... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 *handle donald på DVD* Lenke til kommentar
Josten Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 ok ok, en liten trøst for de som har tv3 ihvertfall... De har sendt det hvert år og skal vel sende det i år igjen! Ellers, så bruker vel en del svenske kanaler og sende det ja... Har de pleid å sende donald på tv3? Har jeg ikke sett før Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Noen som føler for å starte underskrifts-kampanje... hvis alle 37000 her inne skriver under tror jeg de får litt å tenke på Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Donald ruler på julaften da.. Blir ikke det samme uten Donald.. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 Noen som føler for å starte underskrifts-kampanje... hvis alle 37000 her inne skriver under tror jeg de får litt å tenke på La oss gjøre noe med det! Forslag til hva vi kan gjøre? Mailbombe de? Med Donald propoganda... True de? Jeg har en mobil telefon her..hva med å legge inn en bombetrussel? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 lage noke lignande som http://www.hevtollgrensa.no ? Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 hva det nå blir, så støtter jeg det.. blir ikke jule uten donald.. sku hatt asterix å obelix også da.. lenge sia dem har sent det nå Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Meg også savne Donald på julaften, nesten bedre en pakker. Må se Donald Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 (endret) Kjære dere, det hjelper ikke med 100000000 underskriftskampanjer. De har ikke latt være å sende Donald bare for å være ONDE og EKLE mot det norske folk! Rettighetene til alt som har med Donald å gjøre tilhører Walt Disney Inc., og NRK hadde kjøpt rettighetene til å sende dette juleprogrammet hvert år. Så fornyet de ikke kontrakten ett år, og da snappa TV3 opp rettighetene til å vise det. De har garantert betalt mange millioner kroner, så å sende underskriftskampanjer fra petionsonline.com er VELDIG meningsløst. Det er penger det er snakk om, og rettigheter. Det er ingen menneskerett å se Donald på julaften, det er et gjennomført amerikansk konsept, amerikansk serie, som feirer jul på den amerikanske måten. Ingen som har tegnet eller laget Donald kommer fra Norge. Får sikkert kjøpt det på DVD uansett. Endret 14. desember 2003 av Bitex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå