steinjarle Skrevet 2. mai 2018 Del Skrevet 2. mai 2018 OnePlus arrangerer sin første popup-butikk her til lands.22. mai vil du kunne kjøpe OnePlus 6 i Norge Lenke til kommentar
ilalo Skrevet 2. mai 2018 Del Skrevet 2. mai 2018 Vil man kunne kjøpe via telia nettbutikken? i såfall så selger jeg min iphone x fortløpende og skaffer meg en oneplus 6 3 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 2. mai 2018 Del Skrevet 2. mai 2018 Håper at de åpner for shipping generelt nå til og fra Norge, slik at jeg kan få sendt inn min OnePlus 5T slik at de kan fikse 1080p Netflix. Per nå er det bare 480p på den, og det er krise. Lenke til kommentar
steikemeg Skrevet 2. mai 2018 Del Skrevet 2. mai 2018 OP5T var meget bra? Kjekt at OnePlus prøver seg i Norge 1 Lenke til kommentar
Alfadir Skrevet 2. mai 2018 Del Skrevet 2. mai 2018 (endret) Altfor stor telefon. Endret 2. mai 2018 av Alfadir 1 Lenke til kommentar
olerth Skrevet 3. mai 2018 Del Skrevet 3. mai 2018 Regner med at denne kun vil bli solgt med Telia abonnement? Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 3. mai 2018 Del Skrevet 3. mai 2018 Skulle likt og ha en OnePlus o: Lenke til kommentar
Peer Deutchrian Skrevet 3. mai 2018 Del Skrevet 3. mai 2018 tror du ikke at jeg driter i det Lenke til kommentar
Populært innlegg Comma Chameleon Skrevet 3. mai 2018 Populært innlegg Del Skrevet 3. mai 2018 tror du ikke at jeg driter i det For et ufattelig nyttig innlegg. Virkelig fantastiske meninger og argumenter du har. 11 Lenke til kommentar
stavros Skrevet 3. mai 2018 Del Skrevet 3. mai 2018 Regner med at denne kun vil bli solgt med Telia abonnement? Dette lurer jeg også på 1 Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 3. mai 2018 Del Skrevet 3. mai 2018 Hvis denne selges uten Telia abo så kommer jeg til å slå til. 2 Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 3. mai 2018 Del Skrevet 3. mai 2018 tror du ikke at jeg driter i det Tydeligvis gir du enough fcks til å kommentere da. Så jeg tror ikke på deg. 4 Lenke til kommentar
Mirsad Dedic Skrevet 3. mai 2018 Del Skrevet 3. mai 2018 Håper at de åpner for shipping generelt nå til og fra Norge, slik at jeg kan få sendt inn min OnePlus 5T slik at de kan fikse 1080p Netflix. Per nå er det bare 480p på den, og det er krise. Har du ikke fått den siste oppdateringen som kom nå på mandag? Lenke til kommentar
Mirsad Dedic Skrevet 3. mai 2018 Del Skrevet 3. mai 2018 Håper at de åpner for shipping generelt nå til og fra Norge, slik at jeg kan få sendt inn min OnePlus 5T slik at de kan fikse 1080p Netflix. Per nå er det bare 480p på den, og det er krise. Har sjekket drm og det er fortsatt security level L3 til tross for oppdateringen så fortsatt ingen 1080p ☹️ men ser på nettet at det er gratis å sende telefonen inn og at du skal ha den tilbake på 5 dager. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 3. mai 2018 Del Skrevet 3. mai 2018 (endret) Har sjekket drm og det er fortsatt security level L3 til tross for oppdateringen så fortsatt ingen 1080p ☹️ men ser på nettet at det er gratis å sende telefonen inn og at du skal ha den tilbake på 5 dager. Ja den må sendes inn. Den oppdateringen må gjøres fra en godkjent PC. Hvis man klarer å lure den til å tro at egen PC er godkjent så kanskje, men såvidt jeg vet går ikke det. Problemet er at du ikke får satt adressen til Norge på hjemmesidene, selv om de egentlig har sagt at Europa-landene skal dekkes. Endret 3. mai 2018 av Comma Chameleon Lenke til kommentar
QDTTG7NE Skrevet 3. mai 2018 Del Skrevet 3. mai 2018 ikke interessert i telefoner med notch, så nei takk Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 4. mai 2018 Del Skrevet 4. mai 2018 Hvorfor? Du kam jo skjule det så du bare ser klokka og annet nyttig, som igjen betyr at du har mer skjermareal tilgjengelig til annet, når appen ikke skjuler linja øverst vanligvis Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 4. mai 2018 Del Skrevet 4. mai 2018 Syns disse også begynner å bli særdeles dyre... Lenke til kommentar
Hasii Skrevet 4. mai 2018 Del Skrevet 4. mai 2018 Håper at de åpner for shipping generelt nå til og fra Norge, slik at jeg kan få sendt inn min OnePlus 5T slik at de kan fikse 1080p Netflix. Per nå er det bare 480p på den, og det er krise. Tror det er noe som kommer av selve Netflix appen Lenke til kommentar
steikemeg Skrevet 4. mai 2018 Del Skrevet 4. mai 2018 Håper at de åpner for shipping generelt nå til og fra Norge, slik at jeg kan få sendt inn min OnePlus 5T slik at de kan fikse 1080p Netflix. Per nå er det bare 480p på den, og det er krise. Tror det er noe som kommer av selve Netflix appenNei dessverre er det OnePlus som har en begrensning til bla. Netflix Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg