Niklasp Skrevet 2. mai 2018 Del Skrevet 2. mai 2018 Det meste er skrudd til 11 her.Dette er LG G7 ThinQ – selskapets nyeste toppmodell Lenke til kommentar
steikemeg Skrevet 2. mai 2018 Del Skrevet 2. mai 2018 Hadde heller ville hatt oled, selv med lavere oppløsning 2 Lenke til kommentar
TStensland Skrevet 2. mai 2018 Del Skrevet 2. mai 2018 Det var da en ekstremt stor mobil 1535 x 7,2 x 0,79 cm, med en særdeles liten skjerm 6,1" 2 Lenke til kommentar
Selectaa Skrevet 2. mai 2018 Del Skrevet 2. mai 2018 Og kjent LG stil så kommer det nada oppdateringer til mobilen? Nei, da blir det helle OnePlus eller Nokia 1 Lenke til kommentar
Kenito_123 Skrevet 2. mai 2018 Del Skrevet 2. mai 2018 Og kjent LG stil så kommer det nada oppdateringer til mobilen? Nei, da blir det helle OnePlus eller Nokia LG er ikke best til å sende oppdateringer, men blitt bedre opp gjennom årene. HTC og OnePlus er faktisk 'værsting' på å rulle ut oppdateringer. https://itavisen.no/2018/03/01/sa-raske-er-mobilprodusentene-med-a-sende-ut-oppdateringer/ "Nederst på skalaen finner vi selskaper som OnePlus og HTC som kan bruke måneder på å oppdatere den første enheten og flere kvartaler på å oppdatere samtlige." Lenke til kommentar
DrAlban3000 Skrevet 2. mai 2018 Del Skrevet 2. mai 2018 3000mah, det holder til ca 0,7 arbeidsdager. 1 Lenke til kommentar
danjah Skrevet 2. mai 2018 Del Skrevet 2. mai 2018 Klok av skade med LG G5, hva slags glass er det foran kameralinsa? Plexiglass? Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 2. mai 2018 Del Skrevet 2. mai 2018 Og kjent LG stil så kommer det nada oppdateringer til mobilen? Nei, da blir det helle OnePlus eller NokiaLG er ikke best til å sende oppdateringer, men blitt bedre opp gjennom årene. HTC og OnePlus er faktisk 'værsting' på å rulle ut oppdateringer. https://itavisen.no/2018/03/01/sa-raske-er-mobilprodusentene-med-a-sende-ut-oppdateringer/ "Nederst på skalaen finner vi selskaper som OnePlus og HTC som kan bruke måneder på å oppdatere den første enheten og flere kvartaler på å oppdatere samtlige." Min HTC U11 fikk Android 8 leeenge før for eksempel Samsung, så det der får jeg ikke til å stemme. 1 Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 2. mai 2018 Del Skrevet 2. mai 2018 Etter 3 år som storfornøyd bruker av LG G4, blir dette kjøp ja Lenke til kommentar
Printerstøv Skrevet 2. mai 2018 Del Skrevet 2. mai 2018 3000 mah batteri?! Er det en vits? Tilbake til tegnebrettet... #facepalm 1 Lenke til kommentar
Mirsad Dedic Skrevet 2. mai 2018 Del Skrevet 2. mai 2018 Oneplus for alle penger. Vil aldri ha en annen telefon enn oneplus. Lenke til kommentar
Mirsad Dedic Skrevet 2. mai 2018 Del Skrevet 2. mai 2018 Og kjent LG stil så kommer det nada oppdateringer til mobilen? Nei, da blir det helle OnePlus eller NokiaLG er ikke best til å sende oppdateringer, men blitt bedre opp gjennom årene. HTC og OnePlus er faktisk 'værsting' på å rulle ut oppdateringer. https://itavisen.no/2018/03/01/sa-raske-er-mobilprodusentene-med-a-sende-ut-oppdateringer/ "Nederst på skalaen finner vi selskaper som OnePlus og HTC som kan bruke måneder på å oppdatere den første enheten og flere kvartaler på å oppdatere samtlige." Min HTC U11 fikk Android 8 leeenge før for eksempel Samsung, så det der får jeg ikke til å stemme. Min oneplus 5t fikk 8.0 oppdatering lenge før samsung fikk den og på mandag fikk jeg 8.1 oppdatering. Bare tull det der. 1 Lenke til kommentar
Mirsad Dedic Skrevet 2. mai 2018 Del Skrevet 2. mai 2018 Og kjent LG stil så kommer det nada oppdateringer til mobilen? Nei, da blir det helle OnePlus eller NokiaLG er ikke best til å sende oppdateringer, men blitt bedre opp gjennom årene. HTC og OnePlus er faktisk 'værsting' på å rulle ut oppdateringer. https://itavisen.no/2018/03/01/sa-raske-er-mobilprodusentene-med-a-sende-ut-oppdateringer/ "Nederst på skalaen finner vi selskaper som OnePlus og HTC som kan bruke måneder på å oppdatere den første enheten og flere kvartaler på å oppdatere samtlige." Min oneplus 5t fikk 8.0 oppdatering lenge før samsung fikk den og på mandag fikk jeg 8.1 oppdatering. Bare tull det der. Lenke til kommentar
Schanzen Skrevet 3. mai 2018 Del Skrevet 3. mai 2018 3000mah, ikke AMOLED display og oppleves som dårlig lyd når man holder mobilen i hånden har jeg lest, og bare 4gb ram. Litt skuffende. Blir spennende å se hvordan OnePlus sin blir Lenke til kommentar
Mikkis2k Skrevet 3. mai 2018 Del Skrevet 3. mai 2018 Skjønner ikke hvorfor android selskaper absolutt skal følge trenden med denne leppa.. i det minste gjør som iPhone å bruk hele bunnen av mobilen visst de absolutt skal ha en leppe oppe! Hele leppe konseptet er i mitt øye helt unødvendig visst de lager en stor leppe nede å ?? Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 3. mai 2018 Del Skrevet 3. mai 2018 Og kjent LG stil så kommer det nada oppdateringer til mobilen? Nei, da blir det helle OnePlus eller NokiaLG er ikke best til å sende oppdateringer, men blitt bedre opp gjennom årene. HTC og OnePlus er faktisk 'værsting' på å rulle ut oppdateringer. https://itavisen.no/2018/03/01/sa-raske-er-mobilprodusentene-med-a-sende-ut-oppdateringer/ "Nederst på skalaen finner vi selskaper som OnePlus og HTC som kan bruke måneder på å oppdatere den første enheten og flere kvartaler på å oppdatere samtlige." Min HTC U11 fikk Android 8 leeenge før for eksempel Samsung, så det der får jeg ikke til å stemme. HTC har stort sett alltid vært raskere enn de fleste, så dette stemmer nok ikke, som flere også melder. Etter 3 år som storfornøyd bruker av LG G4, blir dette kjøp ja Kjøpte nettopp LG V30 på "Green Day"-salg. Til 5550, langt under hva den kostet som ny. Selv kjøper jeg ikke telefoner til 10K+. Den dyreste var nok HTC One (M7) som kostet ca 6700,- på kjøpstidspunktet. Den ble erstattet av LG G4, som nå blir erstattet av V30. Minst fornøyd med HTC var batteritiden, som var elendig. Var hovedregelen at jeg måtte lade med batteribank i løpet av kvelden, ihvertfall så lenge man ville ha 4G på som standard. Kameraet var heller ikke direkte godt, men absolutt ikke dårlig. Alt annet var helt fint på den. LG G4 har egentlig vært en knalltelefon på det meste, men dessverre så begynner 32 GB å bli lite, selv når man har stort minnekort i. At endel utviklere av apper til Android ikke tillater å flytte appen til minnekort, og for de som tillater det, så blir appene ved ved oppdateringer flyttet tilbake til internminnet. Ikke bra,og enda mindre bra at man ikke kan merke flere apper på samme tid, for åflytte de i en bolk, men må flytte en og en. Har forøvrig oppgradert ene dekselet til å inneholde QI-lader i tillegg til NFC, så nå kan den lades trådløst. Ingenting av endringen er synlig fra utsiden, siden den har avtagbart deksel, og derved mulighet til å bytte batteri også om man foretrekker det over å dra med seg batteribank. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 3. mai 2018 Del Skrevet 3. mai 2018 Kjøpte nettopp LG V30 på "Green Day"-salg. Den gikk jeg glipp av, ellers så hadde det blidd handlig Min G5 har vært strøken, men begynner å bli sliten av formange turer i gulvet så blir nok G7 etterhvert Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 3. mai 2018 Del Skrevet 3. mai 2018 Oneplus for alle penger. Vil aldri ha en annen telefon enn oneplus. Så, kameradelen er ikke viktig for deg? Lenke til kommentar
MomentousMomentum Skrevet 3. mai 2018 Del Skrevet 3. mai 2018 Bare meg som finner det merkelig at LG pusher OLED på TV'er, men ikke telefoner, og at Samsung Pusher OLED på Telefoner, men ikke TV'er? Lenke til kommentar
Lunaris Skrevet 3. mai 2018 Del Skrevet 3. mai 2018 Hadde heller ville hatt oled, selv med lavere oppløsning Fordi LG sammen med Samsung er de to store skjermprodusentene i verden. Og LG velger selvfølgelig LG skjermer. Og deres OLED skjermer har litt problemer (som Pixel 2XL viser) og de "kan ikke" kjøpe fra Samsung, derfor LCD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg