Gå til innhold

[Løst] Hvorfor trekkes jeg 199/mnd fra hardware.no?

Anbefalte innlegg

Hei og på forhånd beklager om dette burde vært postet et annet sted.

Saken er at jeg i går oppdaget at jeg er trukket 199 kroner i måneden siden august i fjor uten at jeg skjønner hvorfor. I informasjonsfeltet står det bare WWW HARDWARE NO, som jo nå er tek.no. Er det noen som har noen tips om hva det kan være for en tjeneste? 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Utifra prisen høres det ut som du har Ekstra-abonnement som gjelder for Tu.no og Digi.no. Det dukker opp som hardware.no i Paypal på grunn av historiske årsaker. Nye abonnenter får det nå opplyst som Teknisk Ukeblad Media, men vi får ikke uten videre flyttet tidligere abonnenter fra gammel Paypal-konto. 

Lenke til kommentar

Se der, ja! Tegnet et abonnement for bare å ha det i den første gratismåneden, men har så glemt å si det opp. Det vil si at jeg har brukt nesten 3000 kroner på dette abonnementet pluss Wall Street Journal, som jeg for noen måneder siden innså at jeg hadde gjort samme tabbe med, uten å ha lest én av artiklene jeg har betalt for. Deilig! 

Endret av DenkuLegeita
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Se der, ja! Tegnet et abonnement for bare å ha det i den første gratismåneden, men har så glemt å si det opp. Det vil si at jeg har brukt nesten 3000 kroner på dette abonnementet pluss Wall Street Journal, som jeg for noen måneder siden innså at jeg hadde gjort samme tabbe med, uten å ha lest én av artiklene jeg har betalt for. Deilig! 

That's how they get you

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...