AnonymDiskusjon Skrevet 16. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2018 Hvis jeg eventuelt kanskje merker bedring, burde jeg kanskje spørre om gastroskopi? Ikke at jeg synes det frister så veldig mye... Eller kan jo hende jeg får bedring pga symbicorten, da... Men ved titralac kommer det vel kanskje bedring ganske fort? Anonymous poster hash: 5ae01...870 Ja, det er nok en god ide. Anbefaler tho å be om narkose! Med Titralac så kommer effekten i løpet av bare minutter Effekt på pust også i løpet av bare få minutter? høres nesten for godt ut til å være sant.. Rekker dessverre ikke i dag, men hvis de ikke er oppe i morgen får det vel vente til fredag. Takk igjen for tips! Anonymous poster hash: 5ae01...870 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2018 Uff, nå ble jeg skikkelig nervøs for at det kan være det... har i tillegg en mye verre dag enn ellers, med pusten, og har feber i tillegg... men hvis prøvene fra tirsdag ikke forteller noe får jeg kanskje spørre om gastroskopi (med narkose..).. Føler jeg bare har spist/gjort riktige ting gjennom livet mitt? Drikker ikke brus, alkohol, juice.. drikker kaffe, kanskje det er problemet... spiser hovedsakelig grønnsaker.. ekkel realisasjon at selv om man gjør alt «riktig» er man ikke beskyttet mot noe... Anonymous poster hash: 5ae01...870 Lenke til kommentar
KnutValentino Skrevet 16. mai 2018 Del Skrevet 16. mai 2018 Hvis jeg eventuelt kanskje merker bedring, burde jeg kanskje spørre om gastroskopi? Ikke at jeg synes det frister så veldig mye... Eller kan jo hende jeg får bedring pga symbicorten, da... Men ved titralac kommer det vel kanskje bedring ganske fort? Anonymous poster hash: 5ae01...870 Ja, det er nok en god ide. Anbefaler tho å be om narkose! Med Titralac så kommer effekten i løpet av bare minutter Effekt på pust også i løpet av bare få minutter? høres nesten for godt ut til å være sant.. Rekker dessverre ikke i dag, men hvis de ikke er oppe i morgen får det vel vente til fredag. Takk igjen for tips! Anonymous poster hash: 5ae01...870 Vil tro det, da den tunge pusten isåfall vil komme av at syren "lekker" opp til spiserøret. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2018 Ok. I dag så føler jeg meg ikke alt for ille! Kanskje symbicort er løsningen? Klarer ikke å ta helt fulle drag ned, men puster mye lettere enn jeg gjorde i går. Har også sovet ca det dobbelte av det jeg har gjort en gjennomsnittlig natt den siste tida (har nok mest med at jeg tok to Pinex forte før jeg la meg), men å.... jeg håper denne fremgangen fortsetter! Nesten så jeg angrer litt på at jeg avslo familieinvitasjoner ut.. Trodde jeg ikke kom til å orke. Men bare glad jeg føler meg litt bedre! Håper alle andre får en super dag. Anonymous poster hash: 5ae01...870 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2018 Etter jeg har jogget (det lille jeg får.. orker ikke så mye, men prøver), så kommer det opp slim, er dette et bra tegn? Har jo fått mindre slim i det siste, men etter joggeturer så virker det som det "løsner"/blir dratt litt opp. Anonymous poster hash: 5ae01...870 Lenke til kommentar
KnutValentino Skrevet 18. mai 2018 Del Skrevet 18. mai 2018 (endret) Etter jeg har jogget (det lille jeg får.. orker ikke så mye, men prøver), så kommer det opp slim, er dette et bra tegn? Har jo fått mindre slim i det siste, men etter joggeturer så virker det som det "løsner"/blir dratt litt opp. Anonymous poster hash: 5ae01...870 Det kan tyde på at det er snakk om refluksplager. Men ved refluksplager så er det gjerne slik at man føler seg verre etter å ha tatt en joggetur. Den beste og minst smertefulle måten å finne ut av om det er snakk om refluks er å forsøke å ta opptil 20 tabletter med Titralac i noen dager og se om dette lindrer plagene. Dersom Titralac ikke gir noen forbedring så er det likevel verdt å også forsøke Somac og evt. Ranitidin. Har ikke dette heller effekt så er det godt mulig at det heller er lungene som er problemet. Har du i tillegg problemer med luft i mage- og tarm så kan det derimot tyde på funksjonell dyspepsi, som også kan gi refluksplager. Det beste ville selvfølgelig vært om legen din kunne ha fått deg innlagt på sykehus, hvor de kunne ha fått gjennomført en fullstendig kartlegging. Avhengig av sykehus så kan man da bli undersøkt av både en lege spesialisert på mage- og tarmsykdommer og en spesialist på sykdommer relatert til lungene. Dette er jo symptomer som også kan være relatert til hjertet. Endret 18. mai 2018 av KnutValentino Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå