BIG1 Skrevet 2. mai 2018 Del Skrevet 2. mai 2018 Hvor lang tid tar det når man går tilbake til en tidligere build (1803 til 1709) ? Nå har det gått 2 timer og jeg får fortsatt ikke kontakt med pc via teamviewer eller eksternt skrivebord. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 2. mai 2018 Del Skrevet 2. mai 2018 Mere informasjon? Harddisk\SSD er det mye programmer på pcen? Kan jo være pcen henger seg eller er noe feil med oppdateringen. Lenke til kommentar
BIG1 Skrevet 2. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2018 Mere informasjon? Harddisk\SSD er det mye programmer på pcen? Kan jo være pcen henger seg eller er noe feil med oppdateringen. SSD, 4gb ram, pentium g4560 cpu. Tok ikke lange tiden å installere oppdateringen. Skjønner ikke at det skal ta så lang tid nå... 1803 gjorde systemet treigt så måtte rulle tilbake. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 2. mai 2018 Del Skrevet 2. mai 2018 Må vel være software feil, hvis ikke ram, Intel® Pentium® Processor G3258, 8 GB ram hadde jeg ingen problemener med verken ytelse eller selve oppgraderingen. Enten må du ha vært uheldig usikkert hvorfor, ellers må det være korrupt nedlasting eller ligdene. Lenke til kommentar
LangtGjesp Skrevet 2. mai 2018 Del Skrevet 2. mai 2018 (endret) Som LMH1 sier, kan du ha vært uheldig med noe annet enn selve oppgraderingen. Jeg installerte 1803 i går, og alt er helt som normalt. (Og "normalt" vil si litt utilfredsstillende, så jeg snuser litt på Linux akkurat nå.) Endret 2. mai 2018 av LangtGjesp Lenke til kommentar
BIG1 Skrevet 2. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2018 Leser på nett at flere som har kombinasjon AMD gpu med win 1803 støter på problemer. Fikk koblet på skjerm etter rollback 1709, startet i safe mode, DDU amd drivere, restart, installerte amd 18.3.4 driverne. Og nå fungerer alt igjen. Holder meg unna 1803 enn så lenge. Men 1803 står som ferdig nedlastet og klar til og installeres. Finnes det et valg til å slå av hele windows update skiten slik at ingenting skjer automatisk? Jeg ønsker ikke at 1803 skal installeres enn så lenge jeg bestemmer. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 3. mai 2018 Del Skrevet 3. mai 2018 Har du Windows 10 Pro kan du prøve å bruke group policy editor til å utsette oppdatering, noe jeg har gjort. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 3. mai 2018 Del Skrevet 3. mai 2018 Med Windows 10 Pro kan man vel også ganske enkelt velge "Advanced Options" i Windows Update, og velge hvor mange dager man ønsker å utsette (Defer) "Feature updates" (som 1803 jo er). Opptil 365 dager, om jeg ikke husker feil. Men med Windows 10 Home er det verre ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå