AfterGlow Skrevet 2. mai 2018 Del Skrevet 2. mai 2018 CD Projekt RED skal vise frem rollespillet på E3.Nå er det ikke lenge til vi får se Cyberpunk 2077 Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 2. mai 2018 Del Skrevet 2. mai 2018 Kan bli bra. Presentasjon, grafikk osv kommer til og bli knall uansett. Gameplayet er jeg mer skeptisk til. Witcher serien ble mer og mer simplifisert. Lenke til kommentar
iR' BR34K Skrevet 2. mai 2018 Del Skrevet 2. mai 2018 HYPE. Elska Witcher 2, og Witcher 3 er det soleklare favorittspelet mitt. Gleder meg til å sjå kva dei kan gjere med ein setting som dette. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QB4VTZbn Skrevet 2. mai 2018 Del Skrevet 2. mai 2018 (endret) De virker som de beste spillene i senere år typisk kommer fra Øst-Europa og Russland: STALKER, Metro, Escape From Tarkov, The Witcher, Kingdom Come Deliverance osv.Disse spillene, i motsetning til de store kommersielle vestlige spillselskapene, driver ikke med utnytting av sine kunder (micro-transactions, loot boxes osv.), bedriver ikke politisk korrekt propaganda med krampaktig/påtvungen "mangfold", og har generelt sett et mer voksent og raffinert spillunivers og atmosfære.Cyberpunk 2077 kan bli et av tidenes beste spill, hvis PCDR klarer å fortsette kvalitetsutviklingen de har vist gjennom The Witcher-serien. Endret 2. mai 2018 av Slettet-QB4VTZbn Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. mai 2018 Del Skrevet 2. mai 2018 Kanskje eg blir ferdig med Witcher-bøkene og spela inntil 2077 kjem på tilbod. Det blir spanande å sjå kva PCDR klarar å levere. Lenke til kommentar
ATCollider Skrevet 2. mai 2018 Del Skrevet 2. mai 2018 2077 i tittelen er releasedatoen Lenke til kommentar
Peteguy Skrevet 8. mai 2018 Del Skrevet 8. mai 2018 De virker som de beste spillene i senere år typisk kommer fra Øst-Europa og Russland: STALKER, Metro, Escape From Tarkov, The Witcher, Kingdom Come Deliverance osv. Disse spillene, i motsetning til de store kommersielle vestlige spillselskapene, driver ikke med utnytting av sine kunder (micro-transactions, loot boxes osv.), bedriver ikke politisk korrekt propaganda med krampaktig/påtvungen "mangfold", og har generelt sett et mer voksent og raffinert spillunivers og atmosfære. Cyberpunk 2077 kan bli et av tidenes beste spill, hvis PCDR klarer å fortsette kvalitetsutviklingen de har vist gjennom The Witcher-serien. Du har sikkert rett i din påstand! Jeg må tilføye at i såfall er world of tanks unntaket når det gjelder melking av sine kunder fra øst-eurpeisk spillproduskjon. Det er det spillet med de lengste grindene jeg noen gang har spilt. Om du skal spille uten premium abonnement og uten å konvertere free XP vel å merke. Noe som rett slett er håpløst og skadelig for ens mentale tilstand å prøve ? Det kom i 2010 og ikke de siste åra da. Just my 2 cents (kjeder meg på brakka ☺) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå