SineTwo Skrevet 14. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2003 Hvis du er interessert i lan i romjulen er det bare å ta kontakt med shahin (på forumet). Det arrangeres fra den 25. desember og utover. Informasjon og "krav" for å komme inn finnes her: Lan informasjon Er du/dere (hvis du har venner som og vil bli med) interessert så er det bare (som sagt) å ta kontakt med shahin (på forumet). Kontakt informasjon finnes på linken ovenfor. Happy holidays and happy LANing! Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 16. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2003 Så bra og koselig ut, men jeg bor for langt unna. Får heller vente på min egen hybel Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. desember 2003 Hmpf Blir det bra arrangerer vi jo til sommeren - noe som trolig skjer etter vi har dratt til Dreamhack '04 Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 23. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2003 Sette opp ett LAN på 2.Juledag? Folka må være gale.. Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 24. desember 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. desember 2003 Hva skal du gjøre den andre juledag som er så utrolig mye viktigere enn alle andre dager? Enkelte av oss tenker bare å tilbringe tid med familie, eller å stå på ski eller hva ****** i juleferien, da kan man og få lov til å arrangere LAN for de som er interesserte i det. Selv hater jeg vinteren, og kan heller tenke meg å være inne, når været tillater det Lenke til kommentar
CFD Skrevet 30. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2003 hvordan gikk det med lanet deres? Selv fikk jeg ikke lov og dra paa lan Lenke til kommentar
sete Skrevet 30. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2003 Hadde jeg bodd i nærheten ville jeg nok deltatt på LAN'et (har ikke noe annet å finne på i romjula uansett da mine venner reiser bort ) Leste info'en og syntes at det hørtes supert ut, håper at du/dere får et kjempebra LAN Lenke til kommentar
shahin Skrevet 30. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2003 Det er siste dagen av lanet nå, og det har vært svært bra. Eneste negative var min 256mb corsair og mitt asus p4 mobo døde, heldigvis var ikke dette på main pc På det meste var vi 10 personer, men som oftest 6-8. Vi har spilt masse Desert combat og Wolf ET, og kopiert en hel del freeware. Neste lan blir til sommeren, trolig rett etter dreamhack for å rydde opp i alt freeware vi har hentet der. Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 31. desember 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. desember 2003 - Freeware 4 Life - Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 (endret) Lan informasjon Den linken leda meg jo bare til en dritt side da med masse stygge linker EDIT: Oi faen.. Åssen greide jeg å rote meg opp i en så gammel post? Endret 11. september 2005 av lilleslem Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 forsto ike helt det med linken jeg heller men... etter att jeg så innlegget ditt ble alt mye klarere :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå