Gå til innhold

Brushandel fra Sverige - erfaringer?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Maxgodis.se fungerer bra, 20kr i frakt til grensa (så man kan handle for ca 330kr) og rundt 70kr i frakt på norsk side av grensa. De kjører ofte salg så man får 3 brett cola eller pepsi til under momsgrensa inkl frakt.

Lenke til kommentar

Smaker brusen det samme som i Norge?

Spørs hvor kresen eller fintfølende du er. Mange merker ikke forskjell, men personlig merker jeg forskjell på Coca Cola (Pepsi skal jeg ikke uttale meg om fordi det rører jeg ikke). Svensk er nesten ikke forskjell fra norsk, men på tyskprodusert er det mer forskjell.

Edit: Her er det en som smakte stor forskjell: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1811200

Endret av Mr D
Lenke til kommentar

Godteributikk.com har fast deal på 349 kr inkl. levering til Norge for f.eks. 3 brett Pepsi Max (ikke Coca Cola). Ellers får du også 20-pack Monster for samme pris osv.

Tilrettelagt for at du akkurat skal være under tollgrensa.

Har brukt dem i noen år nå, og det fungerer veldig bra. Kommer fra Tyskland og tar ca. 2 uker i posten.

Endret av NoTrace
Lenke til kommentar

Ikke hvis man reiser til butikken, men vær forsiktig å smugle hvis du tar buss\tog er større sansynlighet du blir tatt da. En hvis du kjører bil.

Vist man reiser over grensa selv og tar med seg bare brus over, kan du ta med brus for 3000kr uten å bryte noen lover, og det skulle da bli litt.

Lenke til kommentar

Så lenge det er snakk om bokser er det ingen forskjell i smak. Coca Cola tapper bokser for Norden i Sverige, så om du kjøper en boks her eller over grensa er det fra samme sted. Nå er Coca Cola svært strenge både på vannkvalitet og oppskrift at variasjonene på disse er svært små om noen, uansett hvor de kjøpes hen. Regner med det samme gjelder for Pepsi produkter.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...